Larsenio Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Haha, ja tittelen sier alt :!: En gråmåke jeg kom litt innpå. Sto og vasket seg i søla, det måtte jo ødelegges :!: Etterpå behandlet litt i Lightroom for å få ønsket effekt. Er det noe fint?? 1/180 sek lukker f/5.8 ISO 100 300mm brennvidde v.1 v.2 Edit; la til en v.2 Endret 30. september 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. september 2009 Rapporter Del Skrevet 28. september 2009 Alt for mørkt. Jeg synes ikke det ble fint. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 At det ikke ble fint var vel litt å ta i. Er enig i at bildet ble litt mørkt og er også litt ufokusert, men at det ikke var fint vil jeg ikke si meg enig i. Jeg synes øyeblikket er godt fanget og måken godt plassert. Har sett mange bilder av deg, Larsenio og vet du kan mye bedre enn dette. Keep it up! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 29. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Takker så mye for tillitsærklæringen og lover jeg skal jobbe hardere for å kunne ta bedre bilder enn dette :!: Trodde jeg hadde fått til en stemning her som kanskje gjorde seg på trykk. Ser at jeg nok så meg blind på det... Takk for deres ærlige meniger , Krisdoffer og stoners! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hvis du gidder så gjerne legg ut en lysere versjon. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 30. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 Well of course :!: Bruker damas macbook for tiden, er derfor ikke helt sikker på hvordan mine bilder er i forhold til tidligere... Har iallefall lysnet opp bildet endel nå, histogrammet ble mye "større".. Bedre? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Litt grumsete, men jeg syntes den lysere versjon ble betraktelig bedre. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Bildet var ikke stygt, men følte fuglen gikk litt for mye i ett med resten av bildet. Bildet jeg fikk i hode, av tittlen, var bare fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå