Niitra Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Hei. Lurte på om det er noen flere der ute som har opplevd problemer med Killing Floor? Jeg opplever følgende problemer med spillet, og alt er tilfeldig og skjer når som helst: 1. Pila, kniven eller våpenet i hånda forsvinner, men bare visuelt. 2. Alt blir farget svart, men spillet fortsetter som normalt. 3. Bakgrunnen lyser plutselig opp, intenst sterkt lys. 4. Alt går plutselig i fast motion, irundt x64 hastighet. 5. Systemet fryser, for deretter å restarte. (skjer bare når KF er igang) 6. Hele skjermen blir grå, men det går fortsatt an å spille normalt selv om man ikke ser noe. 7. All lyd forsvinner, kun ens egne skytelyder høres. 8. Når jeg spiller solo, dør jeg plutselig. Skjer helt tilfeldig. 9. PLutselig faller jeg igjennom bakken, og deretter dør. Skjedde randomly ved brua på gården. 10. Dør helt plutselig uten grunn, med melding om at team'et dødde. Står liten tekst: "<nicket ditt her> left a small crate" 11. Dør helt plutselig uten grunn, med melding om at team'et dødde. Står liten tekst: "A <en av zombiene nær deg> pushed <nicket ditt her> over the edge". 12. Hele spillet lukker seg, uten grunn, helt plutselig, gjerne ingame. Skjer like raskt som f.eks hvis du har Min Datamaskin-vinduet opp og du krysser det ut. 13. Hvis jeg prøver å koble til en onlineserver og jeg får "Connection failed", så er det en eneste knapp på skjermen: "Ok". Der er det meningen jeg skal trykke, og joda går fint an å trykke inn knappen men man må manuelt bryte prosessen/krysse ut spillet for så å laste inn på nytt og prøve igjen på en annen server. Jeg vet det var 2 punkter til men husker ikke. Første dagene var alt feilfritt, men det bygget seg opp med feil over tid. Killing Floor har samme navn som en annen mod for de som ikke visste det. Noen som har opplevd det samme? Og evt løst problemene?;p Ville vært kjekt for jeg digger spillet, ser jeg vekk fra alle bugs:D PS: alt av drivere, service packs, antivirus og brannmur er oppdatert. Overhalte systemet når L4D bugget seg. Endret 3. oktober 2009 av Below Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå