Audiovisuelt Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 lurer på om folk tar med seg fotballsko til madla? reiser dit i morgen jeg de som ikke engang vurderer å spille fotball og ikke liker det behøver ikke å svare på denne. i så fall, hva slags sko, har kun kunstgress sko som duger. hehe. over&ut Lenke til kommentar
vZ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Madlaleiren arrangerer fotballturnering på kunstgress for hver rekruttskole hvor troppene spiller mot hverandre. Anbefaler deg å ta med fotballsko! vZ. Lenke til kommentar
Audiovisuelt Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Madlaleiren arrangerer fotballturnering på kunstgress for hver rekruttskole hvor troppene spiller mot hverandre.Anbefaler deg å ta med fotballsko! vZ. alt jeg trengte å vite, konge, gleder meg. takker;) Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Enn i garden? Blir tungt med et år uten fotball Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Enn i garden? Blir tungt med et år uten fotball BUMP! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Har vært i Madla. De har en flott kunstgressbane. Den består av en slags grønn plastmatte (som en dørmatte) med små svarte korn strødd utover. Sikkert rester av kvernede bildekk. Endret 25. desember 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå