Rolfemann Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Assassins Creed møter Tarantino. Se videoen Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Sammenlign det med Stranglehold da? (ser ut som det er samme folka som har laget det, selv om jeg har liten interesse for disse spillene) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Liker disse andmeldelsene, men dere kan godt gjøre de litt lengre. Uansett, meget fin redigering Rolf Magnus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Et forsøk på en "Kill Bill" på konsoll? Fine videoanmeldelser Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Stilig video. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spillet er btw sinnsykt fett! Det er kanskje ikke et dypt spill med mange kompliserte føleleser som sender deg på en følelsetripp ut av dimensjoner, men det spillet gjorde med meg var å sette et stort glis på meg gjennom hele spillet! Dette spillet er et av de første spillene jeg gadd å kjøre igjennom på en sitting (med dass og matpauser only). Usannsynlig digg spill. Runda det 2 ganger, fremdeles knallgøy. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Har selv ventet på norske videoanmeldelser av spill, så godt de endelig er her. Jeg trenger derimot ikke å se han som har spilt, eller skal snakke om spillet - jeg vil kun se det som foregår på skjermen. Problemet er at dette er en altfor kort anmeldelse som gir meg next to nothing. Jeg vil komme inn på karakterene (selvom det tydeligvis var dårlig story?), høre hvorfor jeg kan like spillet. Jeg vet ikke engang hva spillet dreier seg om? Hva gjør man i spillet bortsett fra å drepe? Finnes det Co-op, multiplayer, hvor lang er singleplayer delen, finnes det på PS3, hvordan er vanskelighetsgraden, har man samme våpen hele tiden, kan man eventuelt oppgradere, er det i 7.1 (?), hvordan er bossfights? En del å plukke på, så håper det tar seg opp. EDIT: leif Endret 29. september 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg synes fortsatt disse små videoanmeldelsene er svært nyttige, som jeg har påpekt i tidligere sammenhenger. De gir meg akkurat nok til at jeg kan gjøre meg opp en mening om jeg liker det jeg ser eller ikke. Vil jeg ha grundige analyser og masse info finnes dette lett på nettet, i tillegg til på spillverket.no. Jeg siterer meg selv: Spillverket har funnet en fin nisje her. Man kan likevel spørre seg om det kan/ bør kalles 'anmeldelse'; jeg ville kanskje heller kalle det en videokommentar? Uansett, bra jobbet Eirik! Liker måten du kaster coveret på Og, jeg vet nå at jeg kan stå over dette spillet Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lil-H: Den typen video du etterlyser er ikke det vi ønsker med videoene våre. Vi har allerede grundige skriftlige anmeldelser og derfor er fokuset på videoene mer underholdning enn ren analyse. Når det gjelder svært etterlengtede titler, er det godt mulig vi fortsetter med å kjøre en ekstra video med ren gameplay slik som vi gjorde med Batman: Arkham Asylum. Det finnes dessuten flere engelskspråklige videoanalyser av spill for de som vil ha det mer teknisk. Forøvrig kan jeg si at neste videoanmeldelse blir noe antageligvis helt uventet. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skulle ønske disse videoene lot seg avspille i ps3 nettleseren, da det er hovedsakelig der jeg ser diverse nettvideoer om spill. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lag en fanklubb på fjesboka, så joiner jeg i alle fall! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Lil-H: Den typen video du etterlyser er ikke det vi ønsker med videoene våre. Vi har allerede grundige skriftlige anmeldelser og derfor er fokuset på videoene mer underholdning enn ren analyse. Når det gjelder svært etterlengtede titler, er det godt mulig vi fortsetter med å kjøre en ekstra video med ren gameplay slik som vi gjorde med Batman: Arkham Asylum. Det finnes dessuten flere engelskspråklige videoanalyser av spill for de som vil ha det mer teknisk. Forøvrig kan jeg si at neste videoanmeldelse blir noe antageligvis helt uventet. Ganske synd egentlig, norske videoanmeldelser med dybde hadde vært veldig bra. Etter å ha sett mye på gametrailers.com sine videoanmeldelser ser jeg at dette er fremtiden. Her får jeg servert gameplay samtidig som noen kommenterer i bakgrunnen. Gir meg et mye bedre bilde av spillet. Å lese anmeldelser er direkte kjedelig for tiden, skummer bare ned til konklusjonen uansett. Min mening =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg er også enig i at å mordernisere anmeldelser i stedet for å forsøke så altfor mange tildels merkelige vridninger på skriftlige anmeldelser (som vi har sett mye av siste året, blandet med frustrasjon fra leserne) hadde vært velkomment for mange entusiaster. AV baserte anmeldelser av spill som tross alt er et særdeles aktivt AV media er fremtiden og de som først begynner med mer dybde på dette i Norge vil stikke av med de største tilhengerskarene, det er jeg overbevist om. Disse overfladiske og litt skøyeraktige AV presentasjonene er underholdene, men får vi det som bes om her vil dere vinne mange faste besøkende. Endret 1. oktober 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Bento Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg savner mulighet for å spille av videoene i fullskjerm. Ps. Bare jeg som synes dama ligner på Tea Leoni i Bad Boys? Spesielt der ansiktet filmes forfra etter hun har satt fyr på han duden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg