mtvw Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Valgte personalpsykologi ved Ntnu dragvoll for enkle studiepoeng(multiple choice eksamen:) ). Men jeg er ikke i stand til å finne tidligere eksamensoppgaver noen steder? Dårlig innformasjon på PSI, linjeforeninga for psykologi(nettstedet), dvs også lite å finne på internett. Noen ideer hvor jeg muligens kan finne tidligere oppgaver? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 fant du ut noe ang. dette? Lenke til kommentar
9nja Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er også interesert, hjelp oss! Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, databasen for multiple choice er for liten. altså tidligere spørsmål blir bruk om igjen. Ingen tilgang på tidligere eksamensoppgaver : ( Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hm.. Spurte du om dette? Blir alle brukt om igjen eller bare ett utvalg? Lenke til kommentar
njalme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) http://www.svt.ntnu.no/psy/studiet/allefag...1050/Ex1050.asp edit.. bah den funker jo ikke. men.. antar at du ikke er så sugen på de 800 sidene. Kanskje dette kan hjelpe deg litt på vei (og meg). http://www.scribd.com/doc/23827623/Sammend...gi?autodown=pdf Si ifra omd u finner noen eksamensoppgaver Endret 9. desember 2009 av njalme Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) har fått tilgang til én prøve-eksamensoppgave, inkl 60 relaterte spørsmål med svarark. Men har forøvrig kun i papirformat, og vet ikke om scannern min fungerer Iwwy: Kun et utvalg av spørsmålene på databasen blir bruk om igjen. men det er fortsatt for liten til at vi får tilgang til dette, Dette er bekreftet informasjon fra høyeste instans Njalme: Takk for sammendraget, har kun lest ficher og sortlands bok så den hjalp: ) eksamen i morgen da, kan bli morro. Endret 9. desember 2009 av mtvw Lenke til kommentar
njalme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 har fått tilgang til én prøve-eksamensoppgave, inkl 60 relaterte spørsmål med svarark. Men har forøvrig kun i papirformat, og vet ikke om scannern min fungerer Iwwy: Kun et utvalg av spørsmålene på databasen blir bruk om igjen. men det er fortsatt for liten til at vi får tilgang til dette, Dette er bekreftet informasjon fra høyeste instans Njalme: Takk for sammendraget, har kun lest ficher og sortlands bok så den hjalp: ) eksamen i morgen da, kan bli morro. Om du får fiksa scanneren blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
njalme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 iom at du har lest den ene så ligger du vel godt ann. Har for meg at 40% riktig er minstekravet for å stå. heh. Hvis du kan hele boka så ligger du jo på 50% sånn rent teoretisk. Tippekupong på resten og du ligger godt ann for en C selv før eksamen er begynnt! heh Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 hehe ja, skal se hva jeg kan få til anngående prøveeksamen Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Scannet inn alt og pakket alle sidene sammen som PDF. Ligger som vedlegg, håper det hjelper. oppgaver.pdf Endret 9. desember 2009 av mtvw Lenke til kommentar
njalme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Scannet inn alt og pakket alle sidene sammen som PDF. Ligger som vedlegg, håper det hjelper. Supert!! Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Scannet inn alt og pakket alle sidene sammen som PDF. Ligger som vedlegg, håper det hjelper. Supert!! You're welcome :sies at oppgavene reflekterer eksamens vanskelighetsnivå. Lenke til kommentar
njalme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) You're welcome :sies at oppgavene reflekterer eksamens vanskelighetsnivå. Mye detaljer og definisjoner og huske på.. Endret 9. desember 2009 av njalme Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 You're welcome :sies at oppgavene reflekterer eksamens vanskelighetsnivå. Mye detaljer og definisjoner og huske på.. heldigvis for oss at det er multiple choice, rimelig enkelt å kave seg til ståkarakter, det skal sies at det kun er 5% som stryker på eksamen. Lenke til kommentar
njalme Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 You're welcome :sies at oppgavene reflekterer eksamens vanskelighetsnivå. Mye detaljer og definisjoner og huske på.. heldigvis for oss at det er multiple choice, rimelig enkelt å kave seg til ståkarakter, det skal sies at det kun er 5% som stryker på eksamen. heh med min flaks kunne det vært 1% Lenke til kommentar
Tiipii Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er det slik at fasit legges ut i it's learning? Jeg tok PSY1050 som privatist på torsdag. Har ikke tilgang til it's learning pga det, er det noen snille sjeler som kunne tenke seg å sende meg fasiten? Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 fasiten blir ikke lagt ut før en uke etter eksamen pga administrative årsaker. Får altså fasit på torsdag 17/11 : ) Lenke til kommentar
TragedyStruck Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ingen som har oppgavesettet fra eksamenen dette semesteret vel? Lenke til kommentar
Tiipii Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 fasiten blir ikke lagt ut før en uke etter eksamen pga administrative årsaker. Får altså fasit på torsdag 17/11 : ) Takk for info Er fasiten ute nå? Jeg har fortsatt like lite tilgang til It's learning så hadde satt stor pris på om noen er villig til å sende meg den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå