Gjest Guest_Meg_* Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Heisann Det første jeg vil får fram nå er at dette blir noe ala en deppetråd, jeg har endel ting på hjertet som jeg må ha ut og håper på noen tips eller svar her Problemet er at jeg føler jeg trenger flere\nyere venner, men syntes dette er vansklig. Jeg har vel bare 4-5 som jeg anser som gode venner. Men hvor "gode" er egentlig venner visst man feks ikke kan snakke\diskutere om feks private ting ? Føler at jeg har vokst ifra alle de gode gamle vennene. Jeg er midt i tyveårene foressten. Dem "gode" vennene jeg har nå er herlige mennesker, men ulike meg selv. Jeg må ha mer utfordring enn dem, da de for det meste bare jobber også drar hjem og spiller\tv. Jeg liker dette selv, men er mer en type som liker å diskutere ting, høre på hva andre føler og mener. Jeg er ikke mye redd for å snakke om ting og visst jeg har muligheten til å hjelpe noen gjør jeg det gladelig. Føler at det gamle vennene er så utrolig egoistiske. Mens jeg vil tro de ser på meg som negativ, mens jeg egentlig bare er realistisk. Noen gode tips eller råd om dette ? Hvordan går jeg fram for å møte andre mennesker jeg kan bli gode venner med og ikke bare bekjente man sier hei til ved en skjelden anledning ? Mvh Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er faktisk i akkurat samme situasjon som deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Meg_* Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, holdt på å skrive at det var "koselig" men kan mistolkes Er ganske kjedelig, sitter å ser i veggen mye av dagen føler jeg, hjelper ikke at jeg er arbeidsledig heller, mye tid til overs. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Forskjellige internettfora har til en viss grad løst det problemet for min del. Å finne slike mennesker i det virkelige liv har vist seg å være veldig vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Meg_* Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Forskjellige internettfora har til en viss grad løst det problemet for min del. Å finne slike mennesker i det virkelige liv har vist seg å være veldig vanskelig. Ja, kan nok til en grad være slik for noen. Men blir ikke nok for meg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har du noen interesser som du bedriver fritiden med? I så fall finner du alltid mange likesinnede på forumer, og ikke minst organisasjoner der dette bedrives. Vanskelig å gi deg akkurat konkrete steder du kan finne deg bekjente, men det eneste jeg kan råde deg til er å komme deg ut og gi deg selv sjangsen til å møte nye mennesker. Eneste sikre er at du ikke møter noen helt uten videre. Så eneste tipset jeg kan gi deg er å komme deg ut og finne folk. Om det så er på en cafe, et utested, eller nærmeste sjakk-klubb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå