Gå til innhold

Ny PSU med 120 mm vifte...stille? + bærbarpc

Anbefalte innlegg

PÅ Microplex.no har de nå fått en ny lekker Fortron-Source PSU med en 120 mm vifte.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=FSP35060PN

Den ser jo lekker ut, men hvor lydløs er den? Noen som har erfaring?

Noen som har eventuelt andre støysvake PSU'er å anbefale?

Og en annen ting i slengen, noen som har erfaring med viftestøy fra de nyere bærbare pc'ene nå som bruker "vanlig desktop" prosessorere, isteden for mobile prosessorer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to av disse, bare med et annet modell nr, de fungere helt utmerket, og er "nesten" ikke hørbare i det hele tatt, kommer helt an på hva annet i maskinen man har, men en Boxed cpu kjøler bråker mye mer.

-men under hard belastning, og litt høyere temperaturer spinner viften opp på full guffe... Da er de ikke stille lenger, men det er som regel ikke lenge denne nedkjølings periodene varer.

-P-

Lenke til kommentar

Og en annen ting i slengen, noen som har erfaring med viftestøy fra de nyere bærbare pc'ene nå som bruker "vanlig desktop" prosessorere, isteden for mobile prosessorer?

Vel desktop erstattere er bråkete maskiner synes jeg personlig, bare glem å ta den med på senga hvis dama skal sove ved siden av deg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare støyen som kommer fra maskinene, men for å si det slik, Slår man på maskinen og ser på TV samtidig må volumet opp for å høre klart over sussingen ;)

Jeg har forresten en 2.4Ghz Fuj/Sie bærbar. Og disse er kjent for å være snille med støyen :)

-P-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...