zidano Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jeg vil kjøpe iphon 3g men jeg har hørt at baterien så dårlig . er det sant Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg vil ikke si det er dårlig, men om du kjører med alt som er av funksjoner på en gang så holder det ikke lenge. Jeg lader min annenhver dag, og synes egentlig det holder i massevis. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Eg trur faktisk dette er realtert softwaren i telefonen - og ikkje det faktiske batteriet. Dei gamle varer visst óg kortare med ny programvare. Men dei varer no ikkje så lenge uansett, spesielt ikkje om ein surfer på nett, høyrer på musikk og ser film. Det er prisen ein må betale. Du burde forøvrig endre emnetittelen din til noko betre, t.d Batterilevetid på iPhone 3G?, eventuelt 3GS om du snakker om den nye iPhonen. Eller noko i den duren. Det må berre vere litt beskrivende slik at folk forstår kva du treng hjelp til utfrå emnetittel. Då får du nok fleire og betre svar. Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
program Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tror ikke batteriet på iPhone er noe dårligere enn på andre liknende telefoner. Som steffenz sa så er det prisen man må betale. Skjerm tar jo også mye strøm. Det er litt synd at ikke alle slike telefoner har fått OLED-skjerm enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå