Scoob911 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har et Logitech Z-5500-anlegg der displaylyset slutta å lyse. Ringte derfor kundeservicen til Logitech og de var så snille å sende meg et nytt anlegg. Eneste problemet var at den sløve svensken jeg snakka med var så utydelig på hva jeg skulle gjøre med det gamle anlegget at han til slutt ble sur og la på. Så nå sitter jeg med to anlegg... Fulgte ikke med noe form for skjema eller forklaring på at jeg skal sende noe tilbake eller noe. Noen som vet hva som skjer i slike situasjoner? Har lite lyst til å plutselig få en regning på det nye anlegget eller noe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ryng eller send ein e-post til Logitech? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Men hva skjer hvis jeg ikke sender noe tilbake eller kontakter dem? De er vel ikke tjent med å motta elektronikk som de må kaste osv? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Men hva skjer hvis jeg ikke sender noe tilbake eller kontakter dem? De er vel ikke tjent med å motta elektronikk som de må kaste osv? Det finner du vel utav når du ringer/ mailer dem! Send en mail, forklar problemet(snøvlete svenske) så ser du hva som skjer. Lenke til kommentar
juicetyven Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sweet, da skal jeg melde inn mitt også. Baklyset i mitt anlegg slukket også etter en stund, har bare ikke giddi å melde det enda :E Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det går på garantien det vettu Var visst en ikke helt ukjent feil på de tidligere modellene, men skulle vært fjerna. Mailtjenestene til Logitech er for tiden nede ettersom de legger om alt sammen, så da må jeg visst ringe igjen. Utrolig hvor håpløst de har gjort det egentlig. Vanskelig å finne numrene deres og finner forskjellige numre over alt. Så nå har jeg sittet med dårlig ventemusikk i 7 min og en ferdiginnspilt gebrokken stemme som kommer innimellom... EDIT: Fikk løst det til slutt. Men må si jeg er litt skuffet over Logitech... Endret 1. oktober 2009 av Scoob911 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Generelt sett må du sende tilbake defekte varer. De har kanskje ikke noe å tjene på å få defekte varer i retur (bortsett fra evt. å reparere dem), men om deres policy var å bare sende ut nytt utstyr hver gang noen meldte feil uten å ta tilbake det gamle så kunne jo skrupuløse folk bare fått seg gratis nye produkter ved å melde feil på produkter som ikke hadde feil. Men... du kan normalt heller ikke sende inn varer uten et RMA nummer eller lignende, så her bør du absolutt sende en mail til produsenten og få høre fra dem hva de vil du skal gjøre. -Stigma Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Fikk nå løst det til slutt. De vil jeg skal sende inn kun fjernkontrollen til Tyskland. Sikkert så jeg ikke skal kunne bruke det gamle anlegget eller noe. Men anyways, da er det løst, og jeg slipper å få noe regning på det nye anlegget i posten. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå