Gavekort Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hei! Er det jeg som har alzheimers eller er det en moderator som sletter innlegg uten å si ifra? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jeg har sett igjennom de siste sidene du har med innlegg og fant to slettede poster fra deg. I begge disse tilfellene var det lagt igjen en post i tråden det var slettet fra hvor en mod/admin om hvorfor poster hadde blitt slettet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Trådstarter har fått et innlegg slettet av en mod som ikke tok seg tid til å legge inn sletteinnlegg. Om han tar kontakt med meg skal han få ytterligere informasjon. Geir Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tror jeg har fått vite det jeg trenger, men er det mulig å bli litt bedre på det området? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ja, dette innskjerpes stadig. Men både moderatorer og vi admins er ulønnede frivillige med annet å gjøre, og noen ganger skjer ting i litt hastverk. Det er forøvrig ikke alltid til brukerens ulempe, det har skjedd at en grundigere behandling har ført til strengere reaksjoner... Geir Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Når innlegg slettes gjøres det en skjønnvurdering om en slettenotis vil være nødvendig eller unødvendig informasjon å poste i tråden. Å rapportere ALT vi gjør i trådene vil nok fort bli unødvendig mye informasjon. Hva man mener er nødvendig og unødvendig varsling vil variere blant moderatorene, men det hender også at det blir glemt å legge igjen notis. Det er litt synd at IPB ikke har et automatisk varslingssystem via PM/meldinger slik at vi kunne sluttet helt med slettenotiser i trådene (det er trossalt off-topic), og et slikt system ville være langt mer konsekvent i varslingen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg