Bajasboy Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) I min Dell Studio XPS har jeg to interne harddisker, en på 640 gb og en på 320(os). jeg plukket en dag fra hverandre pc'n for så å sette den sammen igjen. Men når jeg setter den sammen igjen og starter den er plutselig 640gb hdd en min borte, jeg skjønner ikke helt hvodan man bruker bios eller hva man gjør for å bruke den igjen? jeg har sjekket at kabler er satt i.. :!: Endret 28. september 2009 av Bajasboy Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Sjekk diskbehandling : Start > kontrollpanel > Administrative Tools > Computer Management > Disk Management (diskbehandling). Eksempel på diskbehandling : ____ Eller i BIOS : Naviger til: Boot > Hard disk Drive Endret 28. september 2009 av johome Lenke til kommentar
Bajasboy Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Joa, dette skyldes vel egentlig en dårlig sjekk av meg... Kabelen var ødelagt. men takk for tipsene likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå