Merko Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hei. Flere som har fått medlemskort fra ACM? Fikk mitt i posten idag.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mange medlemskort som kommer mange rare steder da...hehe. Får se om ikke jeg får et par kort i posten også, har to brukere på samme adressen. De to andre skal de få problemer med å finne for å si det slik... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg meldte meg inn på grunn av de gode artiklene, jeg ... edit: I Communications of the ACM , mener jeg. Har ennå ikke fått kortet mitt, men det haster ikke så veldig. Endret 28. september 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg fikk ett kort i posten i dag i alle fall.... Kanskje de bruker dette til noe, alle kortene de får i retur tar de å svartelister kontoene til...hehe De får nok en GOD del kort tilbake kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Mottatt Har ikke åpnet det ennå men. Lenke til kommentar
freddas Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 yup, fikk det idag. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Kanskje de bruker dette til noe, alle kortene de får i retur tar de å svartelister kontoene til... Tviler. Står jo at man mottar medlemskort, tror enkelte får en kalkulator også Svartelisting av kontoer kommer de nok aldri til og gjøre, så fremt du ikke gjør noe veldig ulovlig Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fikk i dag jeg også. Sikkert mange som har brukt helt random adresser. HAHA Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Fikk i dag jeg også. Sikkert mange som har brukt helt random adresser. HAHA hehe ja. håper de blir anmeldt for dokumentforfalskning eller lignende. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har også fått 2 kort nå. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg har et kort! Er en stund siden jeg fikk det da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå