del_diablo Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hello, sitter med en laptop over her. Saken er at jeg tenker å skaffe meg en dugelig trådløs mus. I "dugelig" legger jeg at: *God batteritid (over en måned med vanelig bruk) *Litt vekt i *Praktisk å ta med rundt *"hopper ikke" Så noen råd? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 logitech v450 hatt den i 1 år nå funker fjell! bytta batteri 2 ganger på den tia, musea er en lasermus så den er veldig presis og funker fett til spill alt fra RPG til FPS.. den brukes hver dag og er kjempefornøyd.. den er også vettug i størrelse så den er ikke for stor eller for liten.. den har også nano sender så du slipper en lang kladd av en mottakerpinne stikkende ut koster ca 350kr Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Har lest at musehjulet på den var litt dritt på den musa, stemmer det? Sitter og vurderer den Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 har ikke merket noe tull med scroll hjulet... Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hello, sitter med en laptop over her. Saken er at jeg tenker å skaffe meg en dugelig trådløs mus.I "dugelig" legger jeg at: *God batteritid (over en måned med vanelig bruk) *Litt vekt i *Praktisk å ta med rundt *"hopper ikke" Så noen råd? jeg anbefaler logitech vx-revolution, jeg har selv hatt den i ca 7mnd ingen problemer med den. og veldig god batterilevetid på den. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Razer mamba Razer Mamba er vel kanskje ikke den mest praktiske å ta med rundt om kring sammen med en laptop? Selv har jeg hatt Logitech VX Nano i snart to år. Batteriet var overraskende lenge, senderen/mottakeren er veldig liten, og den er veldig liten og enkel å ta med rundt om kring. Trådstarter, har du bluetooth på laptopen? I så fall kunne kanskje en av disse vært kjekt Endret 4. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Har ikke bluetooth i PC'n nei..... Ok, ser mer og mer ut som jeg ender opp på en Logitech mus(når jeg en skaffer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå