Meh. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg også ...men jeg kommer ikke inn Funka ikke for meg i chrome, men kom inn i firefox Merka det jeg også... Liker Chrome, men det er synd at ikke alle ting funker som i Firefox og IE... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Har nettopp gått over til chrome selv. Firefox har lagt opp vaner med å spise opp minnet mitt. Skjer på en dag eller to, går opp til over 1GB med ram, og så begynner den å fryse 1 sekund litt nå og da. Så da har chrome tatt over. EDIT: Firefox bruker 450MB ram nå, har hatt den åpen i kanskje 1 time. EDIT2 (10 min senere): 510MB ram. Endret 22. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ble tester jeg også! =) Skal gi det litt tid når jeg kommer på jobb i morgen, har så dårlige arbeidsforhold hjemme nå for tia.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ble tester jeg også! =) Skal gi det litt tid når jeg kommer på jobb i morgen, har så dårlige arbeidsforhold hjemme nå for tia.. Lå en mail i innboksen min også Vel da er det bare å trykke litt da.. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) hmm, hvis jeg logger inn, blir jeg logget inn som en Kent .... fyr, er det en feil eller er det bare fordi det er en test versjon? EDIT: er det ikke noen måte å gi tilbakemeldinger eller lignende, jeg har ikke lyst til å endre på innstillingene til Kent dersom det er blitt byttet om... Endret 22. oktober 2009 av HulkHaugen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hmmm vet ikke helt om jeg liker nye guiden, ekstremt skeptisk. Artig å bli beta tester da! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg kom inn idag. Takk for invitasjonen. Skal se meg ordentlig rundt i mårra på jobb. Sikkert ikke noe som skjer i mårra uansett Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg fikk ikke :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 I demand my navnebror to enter! Lenke til kommentar
War Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg fikk Gammel prisguide Søk: Nas = side opp og side ned med Panasonic Lumix kameraer og Tver Ny Prisguide Søk: Nas = Nas , akkuratt det jeg leter etter. God start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå