Mikkel™ Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg og sendte inn søknad med engang. Skulle bare mangle å teste dette for dere slik som dere står på! Lenke til kommentar
Belazor Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Søknad sendt. Jeg har også det "hvit side"-problemet som tidligere innlegg har nevnt, så det er uansett deilig å høre at dette skal få en oppgradering. Jeg bruker Prisguide ikke bare for å finne priser men også for å slå opp produktalternativer. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Finnes det en måte å skille blekk fra skriver? patroner for laser/ skriver. Ofte finner man en grei skriver til 2k og trykker man på linken kommer man til laserpatronen i nettbutikken. Ikke testet dette på en stund men var sånn forrige gang jeg skulle ha skriver. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kunne gjerne tenkt meg ENDA flere valg. Her om dagen skulle jeg lete etter nytt minne. men det tok tid å finne fordi du kun kan velge minimumsverdier, og der alt over det kommer opp. Eller hvis jeg vil ha en cpu med maks 25W, så kommer alle cpu'er fra 25W og over. Ellers er selvfølgelig optimalisering av kode og å få opp søkehastigheten noe jeg ser veldig frem til. Ja, og når jeg søker på produkt i søkefeltet (skriver inn), så kommer bare linker til diverse produkter i butikker. Skulle heller gjerne sett at det gikk å klikke på en link som førte meg til prisguidens produktside, hvor jeg kan sammeligne pris osv... Bedre sammenligningsmuligheter, bedre oppsett av kommentarer, mindre bruk av faner (prisguiden tar jo vanvittig liten plass på skjermen) og linker til produktvideoer på youtube og lignende hadde vært knall. kommer sikkert på mer etterhvert. Håper jeg får bli med i beta-testingen slik at jeg lettere kan få frem mine meninger Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Når man søker etter et produkt, så sorterer jeg etter pris og når den dyreste har passert kommer det 700 produkter med prisen 0,- som ikke finnes noe sted. Hva er dette? utdaterte ting? Gir det noe mening eller har det en grunn. Jeg skjønner i hvert fll ikke at dette kan være i veien på noen som helst måte, ettersom de ikke blander seg inn blandt produktene som fortsatt er på markedet. Enig med det, eneste kjipe er på noen produkter får man 41 sider treff, så skal man finne en til 6000 så må man bla i 14 sider med 0,- Men det er ikke noe problem. Endret 29. september 2009 av War Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Når man søker etter et produkt, så sorterer jeg etter pris og når den dyreste har passert kommer det 700 produkter med prisen 0,- som ikke finnes noe sted. Hva er dette? utdaterte ting? Gir det noe mening eller har det en grunn. Det er faktisk ganske kjekt at det er utdaterte produkter der. På den måten kan man finne informasjon, bilde osv av ting man for eksempel har liggende, men ikke husker helt hvilke funksjoner har osv. Jeg skjønner i hvert fll ikke at dette kan være i veien på noen som helst måte, ettersom de ikke blander seg inn blandt produktene som fortsatt er på markedet. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nå er det heller ikke alltid utdaterte produkter, men interessante nye produkter som norske nettbutikker av en eller annen grunn ikke tar inn. F.eks. Enermax PSU, Nexus PSU (hvor verdens mest støysvake PSU for HTPC finnes). Og prisen er da ikke 0, de er oppgitt med "ingen pris" og kommer bakerst i lista. Håper til de grader at prisguiden fremdeles legger inn slike gode produkter, selv om nettbutikkene har en tendens til kun å holde seg til et begrenset utvalg med produkter Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Utrolig kult at den blir oppgradert! Føler at den er veldig brukervennlig og grei selv i dag, men er fortsatt kjempespent på hvordan det blir. Dropper betatesting, men venter i spenning! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 FraktprisDu kan nå se hvor mye du betaler i porto og ekspedisjonsgebyr, slik at du kan sammenligne totalkostnaden til nettbutikkene. Dette kan bli spennende! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Er Lena Alexandra-singlene noe om HW-gjengen skaffet seg som suvenir fra The Experience, men etter tid skjønte at ikke var så kult? ^^ Jeg har allerede en, så jeg trenger ikke være beta-tester! Hah! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nå er testingen startet. Så er spørsmålet om man skal lekke litt bilder til de som ikke er testere... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yaaay, ble betatester! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er det mange av oss testere? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Er det mange av oss testere? Virker som om det ble en del, ja. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Yaaay, ble betatester! Jeg og! *high five* Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg også ...men jeg kommer ikke inn Endret 22. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg også ...men jeg kommer ikke inn Funka ikke for meg i chrome, men kom inn i firefox Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ble betatester +1 Så er nok en del tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå