ignoreme Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm artig, håper tjenesten er kraftig forbedret Skal bli spennende å få være med som beta tester (Krysse fingrene for det) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Deilig! Sendte søknad med en gang. Jeg bruker prisguiden hver dag, så det gjør meg ingenting hvis jeg blir trukket ut. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg kunne tenke meg å delta dersom dere lover at jeg ikke får en "Lene Alexandra - Hot Boy Hot Girl" slengt etter meg Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tenkte akkurat det samme når jeg så premiene :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da var man signet opp! Gleder meg Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg tror ikke jeg orker å være betatester, driver med nok sånt teknisk dill til vanlig - men jeg har et par feature requests: 1) "Generelle" varer. For eksempel gi meg billigste pris på 4GB DDR3-10666 RAM eller skjermkort med HD5850 chipset. Spesielt nyttig til bruk i handlekurven, hvor det often viser seg at den ene butikken ikke har akkurat det bestemte merket. 2) En enkel måte å se om noen butikk overhodet har varen på lager. Veldig kjedelig å måtte inn i prislista hver gang for å se "Ikke på lager" hos alle butikker når man venter på at et nytt produkt skal komme inn. 3) Omstrukturer HDD-kategoriene slik at man har HDD/SSD som eget valg og ikke blandet med størrelse. 4) Noen nettbutikker (les:komplett) er notoriske på å sette en dato men så la det gå over datoen med "Ikke på lager, ubekreftet dd.mm" og da vises dette på dagens løsning som "På lager". Nei, det er det ikke. 5) Det er mange produkter som har en "prishistorikk" i mange måneder før den kommer på lager. Det hadde vært fint med en markering i prisgrafen når den faktisk kom på lager. Igjen, se opp for "falsk lager" som i punkt 4). Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bruker Prisguiden daglig, så dette skal bli spennende! *Håpe på å bli tatt om som betatester* Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dersom du nå melder din interesse, vil du stille først i køen når betatesterne skal velges ut. http://www.tek.no/artikler/hjelp_oss_aa_gj...de_bedre-/70551 Jeg meldte meg på der. Er det stor sjanse for at jeg får teste prisguide beta da? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Korleis har søket blitt nå? Er det framleis MySQL fulltekst søk istadenfor Lucene/SOLR? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bruker Prisguiden daglig, så dette skal bli spennende! *Håpe på å bli tatt om som betatester* Har du fått tilbake dataen nå eller? Meldte meg på, bruker prisguiden litt for ofte! Blir spennende og se på hva dere har klart å gjøre! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har du fått tilbake dataen nå eller? Du er den tredje som spør om det nå. Mamma kom hjem og fikk roet ned pappa, og sa at de ikke skulle ta dataen fra meg likevel. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har du fått tilbake dataen nå eller? Du er den tredje som spør om det nå. Mamma kom hjem og fikk roet ned pappa, og sa at de ikke skulle ta dataen fra meg likevel. Hva har du gjort ? Bra att det melder på seg masse mennesker Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har også et ønske.. Lagringsmedier (les: harddisker) burde kunne bli sortert etter kr/gb. DET hadde vært hendig! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) @mreinha: Skrev telefonnumrene til mamma og pappa i TG-tråden. Communityet skulle hjelpe meg å overbevise de om at jeg skulle få reise på TG. Det faila desverre ganske så hardt.. Nao, back on topic. Endret 28. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hva skal dere med telefon nr.? Er vel normalt med Vilkår (personvern o.l) for sånn som dette? Er det google sine Vilkår som gjelder her? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Telefon er vel for å kontakte de som "vinner" noe? =) Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bruker prisguiden oftere enn lommeboken min tåler, og er derfor spent på hvordan den nye versjonen kommer til å bli. Men får nok prøvd den tidsnok med eller uten beta tilgang. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Telefon er vel for å kontakte de som "vinner" noe? =) Mail funker da fint det og Endret 28. september 2009 av taz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Telefon er vel for å kontakte de som "vinner" noe? =) Mail funker da fint det og Altfor upersonlig. Hw.no har kanskje lite å gjøre og vil derfor bruke litt tid på å snakke med folk Evt så går det på å unngå at useriøse folk melder seg.. (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå