Jakoozie Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kojima jobbet med bokstavelig talt sjokkerende kontrollmetoder. Les mer Lenke til kommentar
OEH Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kunne blitt ett meget intenst spill med både pulsmåler og støt ved visse punkter. Usikker på om mannen er gal eller bare ett geni Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Etter flere år med å kaste PS2-kontrollere i veggen, som endte med utallige nyinnkjøp, så har jeg endelig klart å legge av meg.. eh.. "uvanen". Hvis det så skulle skje at jeg fikk støt av kontrollen og kaster den i taket av å bare være lett skremt, så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Nei, høres genialt ut! Men mannen er litt sprø i nøtten også! Gleder meg til å se hva slags finurlige greier han kommer med i fremtiden! Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det her var jo egentlig en kul tanke, men vet dere hva? Jeg tror spill skal være "litt" urealistisk. Flesteparten hadde virkelig skjønt hvor pysete/redde de "faktisk" var og ikke spilt. Jeg tror det er det faktum at vi har all kontrollen over en person gjennom en håndkontroll som gir oss "the perfect edge" og mer kontroll på stressnivået. Så no offense Kojima - fortsett med utrolige spill - Men ingen ekstra überrealistisk håndkontroll for MGS-only! Takk :-) -S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg