iqlizer Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Joken om at "alle skal få" er rett og slett ikke morsom i det hele tatt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 valen var best på radio mener jeg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er så genialt når han etterligner han på tv2 sin frokost morgen.. http://www.youtube.com/watch?v=ksssqNe0e1A...feature=related HEI HEEEEEI! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.youtube.com/profile?user=pilenp...u/1/6NdcchA50Fk Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ny episode veldig snart. Må si jeg synes et par av parodiene hans er latterlig morsomme og perfekt tatt på kornet. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 går ny episode nå på tvnorge Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Syns Kjosærn var litt svak i kveld, ellers som forventet ^^ Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Alle episodene: Ep. 1 Ep. 2 Ep. 3 Ep. 4 Ep. 5 Ep. 6 Ep. 7 Ep. 8 Ep. 9 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Takk for link! Sett et par episoder nå. Var skeptisk, men det er faktisk mye morsomt her. Whitfeldt-parodien (eller hvordan navnet hennes staves) er en av de jeg har ledd mest av til nå. TV-verten er fortsatt morsom etter tre episoder, men merker det blir litt trøttende av og til. Liker intervjuene, når gjestene holder på å le seg i hjel. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Verdt å sjekke ut, artig fyr. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Takk for link. "Alle skal få" var rett å slett genial. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er jeg den eneste som ikke trekker på smilebånda av Valen? Greit nok, jeg syntes at Valen TV var fantastisk morsomt - da var jeg 12 år gammel. Har prøvd å se et par episoder av Valen frokost TV, men jeg ble så flau på Valens vegne at jeg skiftet kanal... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Påstår ikke at det er særdeles intelligent humor. Men Valen treffer blink med mange av sine parodier, han får også liret inn små slengspark til politiske flauser og urettferdigheter i samfunnet gjennom noen av parodiene. Men det har jo selvsagt alt å gjøre med smak. Jeg vil si det er feil å avvise Valens humor som barnslig, det trenger den ikke være. Jeg personlig har alltid likt imitasjoner, spesielt de som er litt overdrevet. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Han er god på imitasjoner, men for meg blir det likevel for ensformig. Litt som om noen skulle fortelle flere vitser på rad, der alle vitsene har de samme poengene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Elsker frokost-quiz. Også verdt å se om igjen og lese det som står på meldingen og infolinja Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alle episodene: Ep. 1 ....... Har du en link til flere TV-Norge-programmer også? Tenker da f.eks på Nissene på låven Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Alle episodene: Ep. 1 ....... Har du en link til flere TV-Norge-programmer også? Tenker da f.eks på Nissene på låven Jeg kan bare linke til programmer som ligger på http://maxdome.no Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Valens frokost tv er greit nokk det, litt morsomt. Men han prøver for mye. spesielt når han synger. ser bare dumt ut. Endret 8. desember 2009 av Complexity Lenke til kommentar
pungrotten Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Okei, eg gir opp. Ka e morsomt me "alle skal få"?? Mye mulig at jeg har gått glipp av noen viktige poenger men når jeg hører de tre ordene "alle skal få", så tenker jeg ikke akkurat "HAHAHA DØDSBRA!:D:D". eg tenker mer ".......". Og det å se denne setningen poppe opp til alle anledninger og i alle mulige statuser på facebook og msn begynner å bli rimelig irriterende. Kan noen fortelle meg ka som e morsomt? Endret 20. desember 2009 av pungrotten Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå har jeg sett de fleste episodene, og må si jeg synes det er ganske så morsomt. Som andre har nevnt så er det ikke nødvendigvis særlig intelligent humor, men all humor må jo heller ikke være det for å være morsom. Det er ikke alt jeg ler like mye av, hovedsaklig fordi jeg ikke har noe særlig forhold til mange av dem han parodierer. Men Nils Georg er veldig morsom og de musikalske innslagene er jo helt rå. Han er en racer på dialekter og sang-imitering. Når det gjelder "Alle skal få" og hele Geir-karakteren, så lurer jeg på om det rett og slett kan være for lokalt for resten av landet? Jeg er jo fra Sandnes, og har "vokst opp" med Valen på radioen, det var dagens høydepunkt. Og jeg synes Geir-karakteren er en svært lokal type som kanskje ikke er like morsom for folk fra andre deler av landet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå