HilRam Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Å hooohååå som jeg lo i kveld. Helt utrolig det intervjuet med Spitznogle! Valen er fortsatt sjef, ingen tvil om det. Men jeg savner Geir! "R - r - r -rrrooligt, nå, sailorboy!" Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 god episode det ja, ser frem til neste uke da får vi ett gjensyn med Jazz karen Lenke til kommentar
Collinaa Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Meget oppløftende episode, ja. Likte musikkinnslagene svært godt denne gangen. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jaaaaaaaahh...... Hh..hh..jærtlii vælkommna til hjazz hjørnaa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Han var jo slett ikke ulik Johnny Cash, nei. Ikkenoe skriking ala Reznor though Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ler meg skakk hver gang han der Nils Georg (eller hva det er) så entusiastisk sier at de skal holde på i "4 tima te".. :!: Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 ååh, elsket pariodien på Northug "Må bruk slalom-ski neste gang, så publikum får litt underholdning" Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Skal det være morsomt å imitere Cash? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bare sett snutter. Luksussmellen er jo fin. Hallgeir eller hva han heter ser jo igrunn ut som en parodi på valens figur i virkeligheten... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 HeiHei! Lenke til kommentar
pungrotten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Get real. seriøst, valen har vært utrolig hjernedød humor en god stund. Og valens frokost-tv e bare en bekreftelse på dette. Dette er om trent like morsomt som å se på en 8-åring som skal leke morsom og ta alt på sparket. Bortsett fra at dette er en voksen mann, og ikke en potensiell søt unge. Hele humoren e bare å lage grimaser og rare stemmer. Humor med null innhold. Prøvde å se på valens frokost tv idag og skulle ha et åpent sinn, men dette er rett og slett trist Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ikke vær så sint da .... Alle skal få. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 I dag var det litt morsomt Lenke til kommentar
Jonsred Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som vet hva sangene han sang i dag heter?? Takker! :-) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dag Otto Lauritzen lignet da :!: Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Get real. seriøst, valen har vært utrolig hjernedød humor en god stund. Og valens frokost-tv e bare en bekreftelse på dette. Dette er om trent like morsomt som å se på en 8-åring som skal leke morsom og ta alt på sparket. Bortsett fra at dette er en voksen mann, og ikke en potensiell søt unge. Hele humoren e bare å lage grimaser og rare stemmer. Humor med null innhold. Prøvde å se på valens frokost tv idag og skulle ha et åpent sinn, men dette er rett og slett trist Det er bare patetisk å skrive noe som det der. Alle har forskjellig humor! Han lager faktisk ikke bare grimaser og rare stemmer, hvor har du det fra? Jeg synes han er den imitatoren som faktisk ligner mest på de han imiterer. Hvis du aldri har sett på god morgen norge, så skjønner jeg deg kanskje litt. ------------------------------- Hva er det egentlig han mener med "alle skal få"? Endret 20. oktober 2009 av mikkel10 Lenke til kommentar
pungrotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har sett godmorgen norge mange ganger ja, og det er helt greit at det går an å se hvem han etterligner. men særlig morsomt i en halvtime e d ikke. Heller ikke å se på han i en pilotdress i et fly med fingrene i nesen e særlig mer morsomt. Det hele virker bare veldig desperat Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Alle skal få/alle må få - hørte jeg første gang i Stavanger området i Mai. Det å FÅ var da slik jeg forstod det linket mot sex, men det er ikke sikkert det er det i denne sammenhengen. Det er altså bare et uttrykk som blir brukt, mulig han kom med det først, og det spredde seg før programmet kom på tv. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 "Alle ska få" var i alle fall en del av stand-up showet hans i fjor. Skakje hu få? Alle må jo få? E jokje hennas skyld at hu e stygg. Alle ska jo få! osv....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå