Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 finnes det noen trygge sider hvor jeg kan lagre personelige filer fra skolearbeid? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) www.jungledisk.com Foruten å være et utmerket backupverktøy så oppretter programmet en drive (default j:) på maskinen din. Du skal også kunne hente filer via nettleseren, men den funksjonen har ikke jeg prøvd. Ole Endret 28. september 2009 av Ole3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 MSN Messenger skydrive... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) MSN? har ikke det byttet navn til windows live for lenge siden? har google noe? for jeg har aldri hørt om www.jungledisk.com, men google er jo kjent. Endret 28. september 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 http://no.msn.com/ Hva er de tre første bokstavene? Si takk eller la være når man prøver å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 hvorfor tar du spørsmålet mitt slik? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) MSN? har ikke det byttet navn til windows live for lenge siden? har google noe? for jeg har aldri hørt om www.jungledisk.com, men google er jo kjent. Klikk her så får du svaret du tydeligvis vil ha.. (Men da begriper jeg ikke hvorfor du vil at andre skal bruke tid på å svare deg). Ole Endret 28. september 2009 av Ole3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 jeg viste ikke at det het network drive. for meg så er network drive en fysisk HDD som personer på samme nettet kan bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå