oldblood Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg satt å så på noen Firefight gameplays på youtube. Han jeg så på drev på å byttet mannen sin hele tiden til en annen lagkamerat. La oss si at han sskyter på en fiende, og en eller annen plass på skjermen din er lagkameraten, og plutselig byttet han til han andre lagkameraten...er dette mulig? eller er det bare jeg som har sett feil. Tviler på jeg gjorde det altså, men går det ann å spille firefight alene med to odst folk og bytte mellom de to i hele kampen, hvis dere fatter? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nei det går ikke, han brukte en replay funksjon i Theatre mode når han filmet det. Det du så var to forskjellige folk som spillte sammen Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Hehe...jeg gikk tur med hunden min og kom fram til det jeg også hehe utrolig hvor mye du tenker på når du går tur egentlig:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå