faaeri Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Firmware v. 2.0 gir nye funksjoner og forbedrer noen av de gamle. Les mer Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Veldig bra Da blir det å oppdatere i kveld. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så bra med oppdatering bare en uke etter at jeg fikk meg kameraet da. Bra det finnes produsenter som er glad i kundene sine Oppdatering i dag da Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bah. Batteriet er ikke tilstrekkelig ladet opp, og laderen ligger igjen i Trondheim Jaja, får teste den ut neste uke. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Jeg får ikke lastet ned zip fila. Endelig! Oppdatering=OK! High Dynamic er litt morsomt. Man kan velge mellom Normal, Art og B/W. High Dynamic-Art øverst og vanlig grønn auto nederst. (tatt gjennom kjøkkenvinduet) Improved auto white balance performance. Auto Focus speed-up. Recording function with an aspect ratio of 1:1 has been added. A white balance (WB) bracket function has been added. [HIGH DYNAMIC] has been added to scene mode. [LENS RESUME] has been added to the [sETUP] menu. [MENU RESUME] has been added to the [sETUP] menu. The exposure compensation and the auto bracket compensation can now be set up to ±3EV. Position of the guide line can now be set. It is now possible to display the highlights in playback mode. It is now possible to record the user’s name in the picture. Digital red-eye removal has been modified. Items saved in the custom set have changed. ??? Endret 28. september 2009 av Ildhode Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Veldig bra av Panasonic. Har lagt inn 2.0 firmwaren på min LX3 nå. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 High Dynamic-Art øverst og vanlig grønn auto nederst. (tatt gjennom kjøkkenvinduet) Ouch, det så ikke særlig bra ut. Litt av en glorie rundt treet til høyre. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) [LENS RESUME] has been added to the [sETUP] menu.[MENU RESUME] has been added to the [sETUP] menu. ??? Nå kan du sette den til å huske zoom-nivået når du slår av kameraet.. Altså, du har zooma til maks, slår av kameraet. Når du slår det på igjen, så zoomer den ut til maks automatisk, akkurat der du hadde den når du slo den av. Menu er er vel det samme, bare mens du går igjennom menyer også, som den er nå så går linsa inn etter litt. edit: Likte himmelen på det øverste bildet Endret 28. september 2009 av zyrex Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) hm, jaggu ikke verst at de fortsetter å legge til ny funksjonalitet og forbedre ytelse. Jeg ser vel lens resume som den største nyheten her. Autofokusforbedringer er alltid velkomne også, får dog se hvorvidt det er merkbart. Lens resume høres digg ut, det irriterer meg at den alltid skal starte opp på 24mm. Jeg bruker ofte en optisk søker, og da pleier jeg å zomme inn til ca 35-40mm, digg å slippe å gjøre det på nytt hele tiden. edit: ser også ut til at kameraet nå kan huske fokusavstanden, meget bra:-) Endret 28. september 2009 av sverrelerre Lenke til kommentar
# offline Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ouch, det så ikke særlig bra ut. Litt av en glorie rundt treet til høyre. Dette er selvfølgelig bare tull. Man får mye bedre bilder ved å ta i RAW format og justere selv i LR eller PS. Sikkert morro for de som skyter jpg. ... Selvfølgelig Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 UÆÆÆÆHHHHH!! Må vente på at batteriet lades opp først Men fint at de kommer med firmvare oppdatering akkurat på fridagen min da UÆÆÆÆHHHHH!! Må vente på at batteriet lades opp først Men fint at de kommer med firmvare oppdatering akkurat på fridagen min da Klapp på skulderen til panasonic. Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Panasonic har vært flinke til å komme med oppdateringer til LX3! Det gjør det også lettere å gå for en evt. LX4 når den tid kommer. Selv er jeg svært fornøyd med LX3, så det har ikke noe hast å skifte ut kameraet, men det er jo godt å vite at det er en produsent som følger opp kundene sine! Nå gjenstår det bare at Nikon kommer med en firmware-oppdatering for D90, så skal jeg heller si meg fornøyd! Lenke til kommentar
Ravneson Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Oioioi, dette gleder! Da blir det rett hjem og oppdatere så snart jeg kan! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hvor mye raskere autofokus...? Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ser at Panasonic nå har stanset muligheten for å laste ned oppdateringen. Følgende står på nettsiden: Please allow us to apologize for this inconvenience, as the firmware download is temporally suspended now. The download will be available soon. Noe som vet hva dette skyldes? Jeg har allerede installert oppdateringen og ønsker ikke åoppleve at kameraet fusker i felt... \ bjarte Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nedlastingen av firmwaren har vært nede siden i går ettermiddag. Veldig irriterende når jeg først bestemte meg for å oppdatere kameraet. Mest sannsynlig er det nok feil i firmwaren(sikkert noe småplukk, som at kameraet gjør noe som det ikke skal) eller så er det noe annet. Hvem vet? Lenke til kommentar
marekz Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Mulig mer info på hvorfor det ble trukket her: http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=33192492 Version 2.1 kommer 20. oktober. Kudos til Panasonic for å fremdeles komme med oppdateringer og funksjonalitet til over et år gammelt produkt! Ikke mange som gjør det i dag, "normalen" hadde vært å lansere LX4.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Noe som vet hva dette skyldes? Jeg har allerede installert oppdateringen og ønsker ikke åoppleve at kameraet fusker i felt... \ bjarte Du kan gå inn i verktøymenyene og resette kameraet til orginalprogramvaren hvis det tuller. < For the users who have already updated LX3 to Ver.2.0 > The camera which has been already updated to Ver.2.0, can be used without any problem after the reset of the camera by selecting the [RESET] in Setup menu. Please note that all settings except the clock setting will be reset to the initial settings. To keep the current settings, please make sure to write down the settings on a note in advance to reset the settings. Endret 10. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Llongo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Verson 2.1 kom i dag. Rakk forøvrig å laste ned 2.0 og har brukt den fram til nå da det ikke gav meg noen problemer under mitt bruk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fant det ut i dag,bedre sent en aldri Versjon 2.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg