Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har funnet ut at jeg må ha bedre karakterer innen 10kl. Trur dere jeg klare og rykke opp til 5++ i karaktere til 10kl? PS: Og når jeg sier "kl" mener jeg jo "klasse". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Absolutt. bare å jobbe det Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Karakterer er jo noe som viser hvor mye du faktisk jobber med fagene på egenhånd.. Så har du fått 3-4, så viser det bare at du må jobbe mer i år. Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har funnet ut at jeg må ha bedre karakterer innen 10kl. Trur dere jeg klare og rykke opp til 5++ i karaktere til 10kl? PS: Og når jeg sier "kl" mener jeg jo "klasse". Snakk med faglærer i hvert enkelt fag og spør hva du må bli bedre på for å få en bedre karakter i akkurat det faget. Jobb jevnt og trutt, så er du bedre forberedt. Og - det er bare DU som kan gjøre dette, og du må ville det nok! Lykke til :-) Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Om du har 3-4 i karakter så skal det mye jobbing for å komme opp i 5+, med mindre du er intelligent og har brydd deg opp i ****** om skolen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Altså, det er intet problem i å øke snittet ditt vil jeg tro. Skap lekserutiner som f.eks at du sitter fra 18.00-19.00 med lekser hver dag. Ta notater i timene. Hvis du vet at du har en stor prøve som kommer snart, ikke jobb bare kvelden før, men jobb jevnt over hele uken, da lærer du stoffet bedre. Ta det fra en som økte karaktersnittet sitt fra 3.2 til 5.5 på et år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Skal bruke råde ditt Mchansern må bare begynne etter høstferien med rutiner og slikt slik at det blir vane. Har faktisk aldri tenkt på notater i timen, kjempe ide synes jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå