Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du solgt deg for 2 millioner?

Undersøkelse  

697 stemmer

1. 1. Ville du solgt deg for 2 millioner?

• kvinne - ja
      43
    • kvinne - nei
      9
    • kvinne - vet ikke
      11
    • mann - ja
      538
    • mann - nei
      48
    • mann - vet ikke
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange har problemer med å gjennomføre noe som dette, noe jeg tror har mer og gjøre med kjønn en noe annet.

Tror faktisk alle jeg kjenner av mannfolk/gutter hadde gjort dette uten og tenke seg om, eneste jeg vet som hadde betenk dette av de jeg kjenner, er folk som har vært gift lenge eller tjener godt med penger.

For studenter eller folk som har endel gjeld etc så hadde jo dette vært et super opplegg.

Jeg er en kar selv som har en god del verdier på sex, men hadde ikke trengt å tenke noe over dette egentlig. Er alt for mye penger det er snakk om for nesten ikkeno jobb, win win.

Greit nok at selvbildet og slike ting tar en støyt, men er man sykisk sterk, "glemmer" man dette etter noen måneder og nyter livet med en god sum penger :)

Lenke til kommentar
Ah, men for eksempelvis 50MNOK ville du ikke ha tenkt om engang (det burde være tilstrekkelig for å slippe å jobbe en stund).

En stund? Ganske sikker på at du og resten av familien din kunne ha bodd i villa med de heftige sportsbilene, og reiset verden rundt flere ganger, uten at du måtte ha jobbet noen gang igjen. 50mill er ganske mye penger.

Lenke til kommentar
Ah, men for eksempelvis 50MNOK ville du ikke ha tenkt om engang (det burde være tilstrekkelig for å slippe å jobbe en stund).

En stund? Ganske sikker på at du og resten av familien din kunne ha bodd i villa med de heftige sportsbilene, og reiset verden rundt flere ganger, uten at du måtte ha jobbet noen gang igjen. 50mill er ganske mye penger.

Man kunne nok ikke dratt det så langt, men ja, det er en del.

Lenke til kommentar
Diskuterte dette med noen venner og det virker som svar var veldig avhengig av kjønn, så derfor vil jeg se om dette stemmer her med undersøkelse i tillegg.

Saken: Man er i parforhold og en får tilbud om å ha en hyrdestund med en annen for 2 millioner. Renslighet og sykdomsfri en selvfølge. (kondom også) Din partner går med på det.

Hadde du valgt å tilfredsstille denne mannen/kvinnen en gang/kveld for 2 mill?

kommer jo helt ann med hva og hvem, det finnes jo grenser

Lenke til kommentar

Det konkrete (dog endelige) beløpet er helt uvesentlig for poenget mitt. 50MNOK var et tall tatt ut av den løse luften, men med dagens eiendompriser ville det ha vært ganske nærme det å skape en bekymringsfri tilværelse om ikke for hele livet, så iallfall for en betydelig del av det.

Lenke til kommentar

Dette er ikke forumet for folk som heller vil diskutere person enn sak. Motiv er relevant, men bare så lenge det holdes saklig. Denne tråden stenges for opprydning.

Reaksjoner tas som alltid på PM.

Edit: Og da er tråden mange innlegg kortere. De innleggene demonstrerte et av våre store dillemmaer: Hvordan veies ytringsfriheten mot forumets beste? Det skal jeg fundere litt på slik at jeg kan begrunne slettingen før tråden åpnes igjen.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...