Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du solgt deg for 2 millioner?

Undersøkelse  

697 stemmer

1. 1. Ville du solgt deg for 2 millioner?

• kvinne - ja
      43
    • kvinne - nei
      9
    • kvinne - vet ikke
      11
    • mann - ja
      538
    • mann - nei
      48
    • mann - vet ikke
      48

Anbefalte innlegg

Kunne lett solgt ei kjerring jeg var sammen med for ei tidel så mye. Og hva så om forholdet går i dass? Før eller siden vil det skje uansett, bare at denne gangen vil jeg hvertfall tjene no på det :D

Der går du en del lengre enn de fleste! Er du i et forhold som går bra og har vart lengre enn 3-4mnd tenker du ikke slikt. Iallefall ikke hvis du begynner å komme litt over 20-tallet ;)

Jeg ville ikke gjort det hvis jeg hadde trodd at det ville påvirke forholdet, men hadde det vært i et solid forhold og begge parter var enig, så hadde jeg trolig gått med på det! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor mage ganger må man si NEI i denne tråden før noen skjønner det. dette er en tråd om " Ville du solgt deg for 2 millioner?" hvorfor avspore til kreft vaksiner som ikke finnes og andre ting??? er det vannskelig å forstå at noen ikke vil selge seg for penger(evt andre ting som ikke har noe med tråden å gjøre)

ja jeg svarer siden du brukte en av mine sitater

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Umiddelbart kunne det være fristende å si ja.

Men etter å ha tenkt en gang til, ser jeg at det skal mye til at jeg hadde gjort det.

For kan ikke tenke meg hvilken situasjon som skulle fått det greit. Om noen hadde tilbudt 2 mill. for dette, ville det helt sikkert blitt allment kjent. Og da er det uansett ikke aktuelt.

Ville blitt for kinkig å leve med for ettertiden, når alle visste om det.

Ikke verd 2 mill.

En annen ting er: Hva skal man egentlig spesielt med 2 mill.? Hvis man likevel har som man klarer seg nok og ikke har økonomiske problemer?

2 mill. blir sånn i ingenmannsland det.

Var det snakk om det tre-fire doble + var det en annen sak. For da kunne man alltids kjøpt seg frihet og flyttet bort og levd livet et sted. Da skulle jeg tenkt på det.

Lenke til kommentar
For kan ikke tenke meg hvilken situasjon som skulle fått det greit. Om noen hadde tilbudt 2 mill. for dette, ville det helt sikkert blitt allment kjent. Og da er det uansett ikke aktuelt.

Ikke verd 2 mill.

"Kinky å leve med"? Fordi at? Riktignok har styresmaktene i dette landet bestemt at prostitusjon er et yrke som er uønskelig i samfunnet, men hvorfor skal det å bytte sex mot penger være en mer stigmatisert handling enn, si, lyve foran hele befolkningen (valgdebattene var et fasinerende syn), lyve regelmessig som sitt yrkesgrunnlag (prester og politikere (igjen) er det enkleste eksempelet jeg kommer på), tømme søppel (hvem ønsker det yrket for sine barn, enda søppelmenn er helt essensielle for at dagens samfunn skal fungere), eller å flippe burgere på McDonalds?

Ingen har tilbudt meg 2MNOK for sex. Manglende brand recognition :whistle: og som konsekvens manglende etterspørsel? Men om det tilbudet var på bordet, ville det ha løst mange problemer. Det ville faktisk ha løst mange problemer for overveldende flertall av befolkningen.

En annen ting er: Hva skal man egentlig spesielt med 2 mill.? Hvis man likevel har som man klarer seg nok og ikke har økonomiske problemer?

2 mill. blir sånn i ingenmannsland det.

Var det snakk om det tre-fire doble + var det en annen sak. For da kunne man alltids kjøpt seg frihet og flyttet bort og levd livet et sted. Da skulle jeg tenkt på det.

Sant. Det ville ha vært mye bedre med 8MNOK enn med 2MNOK.

Lenke til kommentar

Ikke verd 2 mill.

"Kinky å leve med"? Fordi at? Riktignok har styresmaktene i dette landet bestemt at prostitusjon er et yrke som er uønskelig i samfunnet, men hvorfor skal det å bytte sex mot penger være en mer stigmatisert handling enn, si, lyve foran hele befolkningen (valgdebattene var et fasinerende syn), lyve regelmessig som sitt yrkesgrunnlag (prester og politikere (igjen) er det enkleste eksempelet jeg kommer på), tømme søppel (hvem ønsker det yrket for sine barn, enda søppelmenn er helt essensielle for at dagens samfunn skal fungere), eller å flippe burgere på McDonalds?

Ja det skulle være vanskelig å skjønne..? Alle (familie, kjente, kolleger..) visste for alltid at du hadde latt deg beknulle for 2. mill?

Mulig du driter i hva dine nærmeste mener og tenker, og hvordan omgivelsene reagerer. Men sånn er nok ikke jeg. Og det er jeg egentlig glad for tror jeg.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Ikke verd 2 mill.

Ja det skulle være vanskelig å skjønne..? Alle (familie, kjente, kolleger..) visste for alltid at du hadde latt deg beknulle for 2. mill?

Mulig du driter i hva dine nærmeste mener og tenker, og hvordan omgivelsene reagerer. Men sånn er nok ikke jeg. Og det er jeg egentlig glad for tror jeg.

Min familie og mine venner hadde vært stolte av meg hvis jeg hadde fått to mill for å knulle.

Lenke til kommentar

Hvis ikke mine nærmeste godtar at jeg gjør mine egne valg så får det være deres problem. Så lenge det ikke går utover andre mine valg og at de er ulovlige (noe salg ikke er) At jeg da har gitt noen sex for 2 mill har vært kun for pengene - for at vi som fam skulle hatt det bedre. Hvis dette ikke har vært et problem for partner, så skjønner jeg ikke at noen i fam eller andre har noe med det og da hadde jeg dritte i om de har reagert negativt - det er deres problem.

Det å ikke tørre å ta sine valg selv og stå for de uavhengig av hva andre tenker og mener tyder på selvtillit og at man ikke lar seg styre av verden rundt seg - noe som er bra.

Som mote og trender - folk kjøper seg i dyredommer for å være 'in' når de ikke syns det er pent eller har penger til det. Drit i å kjøp og stå for den man er, så kan andre mene hva f.... de vil. Er det problem, så er de verken venner eller god fam og slike samler ikke jeg på.

Lenke til kommentar
Flott! Kjekt og vite.

Det sier jo litt om hvor heit man er hvis noen gidder å betale deg 2 mill for litt hanky panky.

Hadde hengt opp plakat på veggen jeg.

Ikke sant. Det er noe å skryte av å være luksusprostituert..

Jeg hadde lett sagt ja for to mill. om hun ikke var helt heslig, mann hadde vært uaktuelt. Men å flashe det etterpå? Nope.

Lenke til kommentar
Flott! Kjekt og vite.

Det sier jo litt om hvor heit man er hvis noen gidder å betale deg 2 mill for litt hanky panky.

Hadde hengt opp plakat på veggen jeg.

Ikke sant. Det er noe å skryte av å være luksusprostituert..

Jeg hadde lett sagt ja for to mill. om hun ikke var helt heslig, mann hadde vært uaktuelt. Men å flashe det etterpå? Nope.

Jeg liker tanken ja... luksusprostituert :D

Lenke til kommentar

Den amerikanske blod hjorten setter lett livet på spill for å få knagge på females, så skal liksom jeg nøle med å selge meg selv for to millioner? hadde gjort det på flekken ^^

Endret av Awkward
Lenke til kommentar

Uten tvil. Hadde det vært snakk om sex med en av samme kjønn ville jeg nok vært litt mer i tvil, men hadde nok gjort det da og. Med enkelte premisser dog, hadde ikke blitt med i en voldsom gangrape liksom.

Endret av bögfisk
Lenke til kommentar

Hvis ikke mine nærmeste godtar at jeg gjør mine egne valg så får det være deres problem. Så lenge det ikke går utover andre mine valg og at de er ulovlige (noe salg ikke er) At jeg da har gitt noen sex for 2 mill har vært kun for pengene - for at vi som fam skulle hatt det bedre. Hvis dette ikke har vært et problem for partner, så skjønner jeg ikke at noen i fam eller andre har noe med det og da hadde jeg dritte i om de har reagert negativt - det er deres problem.

Det å ikke tørre å ta sine valg selv og stå for de uavhengig av hva andre tenker og mener tyder på selvtillit og at man ikke lar seg styre av verden rundt seg - noe som er bra.

Som mote og trender - folk kjøper seg i dyredommer for å være 'in' når de ikke syns det er pent eller har penger til det. Drit i å kjøp og stå for den man er, så kan andre mene hva f.... de vil. Er det problem, så er de verken venner eller god fam og slike samler ikke jeg på.

Det er ikke det, men har man da ingen skamfølelse..?

Når man skal møte foreldre, søsken, yngre i familen, arbeidskolleger, folk i nærmiljøet..

Slikt har man da ikke på seg som stempel. Men det er visst blitt sånn i dag, at ngenting er tabu og flaut lenger :roll:

Akkurat der er jeg helt enig med hun Anne Kath, som mener folk snart godtar sex rundt middagsbordet. Folk på Tv skryter av at de har med seg dildoer i Robinson etc..

Den utviklingen der liker heller ikke jeg. Det er noe skremmende ved det.

Lenke til kommentar

Sex kan man se på noe teknisk uten følelser og med følelser.

Sex har 0 med skam å gjøre i mitt hode, så lenge det ikke er ulovligheter og utnyttelse av noen. Alle har sex så og si og det er det mest normale av alt - det er eneste måten arten overlever. Om så at man har sex for 2 mill selv om man ikke har lyst på sex eller har følelser - Det er mange som stiller opp også for partner selv om de ikke har lyst der og da. Mange har også sex med partner lenge uten å ha følelser før de ev gjør slutt. Så hva er forskjellen, jo - 2 mill.

Hvorfor skal man egentlig skjemmes for noe man gjør som er helt normalt egentlig - ronking er normalt og eneste grunnen er at man vil tømme seg - hva er da egentlig problemet å stikke den i et hull som vil det og der man får 2 mill.

Sex er det mest normale av alt, så gjør ikke meg noe om noen ville stemplet meg normal. Er jo ikke snakk om å gjøre det forran noen.

Lenke til kommentar
Sex kan man se på noe teknisk uten følelser og med følelser.

Sex har 0 med skam å gjøre i mitt hode, så lenge det ikke er ulovligheter og utnyttelse av noen. Alle har sex så og si og det er det mest normale av alt - det er eneste måten arten overlever. Om så at man har sex for 2 mill selv om man ikke har lyst på sex eller har følelser - Det er mange som stiller opp også for partner selv om de ikke har lyst der og da. Mange har også sex med partner lenge uten å ha følelser før de ev gjør slutt. Så hva er forskjellen, jo - 2 mill.

Hvorfor skal man egentlig skjemmes for noe man gjør som er helt normalt egentlig - ronking er normalt og eneste grunnen er at man vil tømme seg - hva er da egentlig problemet å stikke den i et hull som vil det og der man får 2 mill.

Sex er det mest normale av alt, så gjør ikke meg noe om noen ville stemplet meg normal. Er jo ikke snakk om å gjøre det forran noen.

Beklager å si det.. men oppfatter ditt argument som rent lattelig.

Selvsagt er 'sex normalt'. Men de fleste er jo også innstilt på 'normal sex' - ikke sant?

'Normal sex' ( den som foregår i ekteskap, samboerskap og ellers på det private plan) -har vel aldri vært noe problem.

Ingen snakker om det (den enkelte akt), ingen henges ut eller får et stempel pga det. Det er normalt og inni hele greia.. ikke sant?

Å ha 'solgt seg for 2 millioner' er ikke i akkurat samme kategori,eller hur?

Saqt på en annen måte: Normale seksuelle forhold gir aldri behov for svar på tiltale, eller grunnlag for diskusjon.

Å ha latt seg knulle for 2 mill. vil derimot definivt henge ved en på en helt annen måte og for ettertiden.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Om noen hadde tilbudt 2 mill. for dette, ville det helt sikkert blitt allment kjent. (...) Ville blitt for kinkig å leve med for ettertiden, når alle visste om det.

Ikke verd 2 mill.

"Kinky å leve med"? Fordi at?

Ah, så du har familie, kjente og kolleger som plutselig ville ha snudd ryggen til deg, om de fant at du jobbet som en prostituert ved en anledning? Jeg tenkte først "åh nei, enda en moraliserende tulling" da jeg leste innlegget for første gang. Men jeg tok feil. Jeg skulle ha tenkt "Stakkar. Vedkommende har ingen som virkelig bryr seg om ham/henne. Og hvis moralsk støtte ikke er betinget på hans/hennes yrkesvalg". Jeg beklager, virkelig, denne feiltagelsen (for ordens skyld -- nei, jeg er ikke sarkastisk).

Jeg er såpass heldig at jeg vet at min familie ikke ville ha gjort det, kollegaene mine bryr seg om hvordan jeg utfører jobben min (som går ut på å oppnå noe annet enn orgasmer), ikke hvem jeg ligger med og "tapet" av de kjente som ville ha snudd ryggen til meg etter en slik "oppdagelse" vil jeg ikke akkurat kalle et tap.

Fortell meg hvorfor å "la seg beknulle" for 2MNOK er nok til å få omverden til å lage en "kinky" atmosfære rundt deg; mer kinky enn om de samme menneskene fant ut at du plukket jordbær på akkord til en reell lønn på 20NOK/time (vær så snill, nevn ordet "verdighet")

Lenke til kommentar

"Sex for å kunne redde verden - ja, kanskje, jeg har skrevet at jeg faktisk ikke er sikker på dette punktet, jeg kan verken avvise eller påvise dette."

Uansett hva du selv tror og mener, så har alle mennesker en grense de ikke klarer mer, men den grensa går ikke ved og ha sex med noen andre, uansett prisipper.

Den grensa går når du har det HELT for jævlig, dvs nær døden, ekstrem sult eller frykt, det er virkelig da man ser hva mennesker er i stand til.

Veit det er snakk om penger her, men måtte bare komentere hva du sa der.

Er man i stor nok krise, gjør man hva som helst.

men tilbake til pollen, jeg svarte ja, og jeg er mann, hadde liggi med hvem som helst, hvor som helst, når som helst for 2 millioner kroner, er helt lattlig og si noe annet.

Økonomisk trygghet er ikke så veldig viktig for meg, men det er faen ikke et ligg heller.

1 måned etterpå er ligget glemt, men penga er en ting som hjelper deg ut livet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...