Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du solgt deg for 2 millioner?

Undersøkelse  

697 stemmer

1. 1. Ville du solgt deg for 2 millioner?

• kvinne - ja
      43
    • kvinne - nei
      9
    • kvinne - vet ikke
      11
    • mann - ja
      538
    • mann - nei
      48
    • mann - vet ikke
      48

Anbefalte innlegg

Knull er ikke bare et knull, ihvertfall ikke for meg. Det er individuelt hva folk legger i det. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke er glad i, enkelt og greit. Og det er greit du ikke legger så mye i det som meg, men folk er forskjellige.

Knuller ikke alt og alle jeg heller, og er i fast forhold på snart 3 året. Men for 2 mill så kan man ikke legge så mye følelser og shit i et knull :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 mill nei. Jeg tar meg selv mer alvorlig en det. Og jeg kunne ikke kjørt rundt i en sportsbil og vite jeg fikk den ved og bli tatt bak... Da tror jeg hadde sett på alt jeg hadde kjøpt og følt kvalme. 10mill, 100mill ja selfølgelig. Men ikke 2 mill, jobber man hardt er ikke 2mill uopnåelig og det å vite at de er hard earned cash vil få det til å føles som 4mill.

Lenke til kommentar
Bruker ikke lang tid på å tjene 2 millioner nei? Heter du tilfeldigvis Christiano Ronaldo eller noe sånt da kanskje?

Nei, heter heldigvis ikke det :) Tid er et vidt begrep. Mente selvfølgelig ikke at jeg tjener 2 mill på noen dager, for å si det sånn. Uansett har det ikke noe å si, for jeg ville takket nei anyways. Ufornuftig? Tja, kanskje. Men jeg velger å prioritere moral i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar

"Ville du solgt deg for 2 mill?"

Måten spørsmålet formuleres på, får meg til å undre på om TS mener ett enkelt ligg eller å være noens bitch for resten av livet for 2 mill?

EDIT. Glem det, jeg leste overskriften og ikke teksten.

Uansett, jeg svarte nei. Svaret hadde vært nei uansett. Men noen mill ekstra, så kanskje...

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Hmmm... ble litt overasket over at så mange damer svarte ja og egentlig at det ble såpass mange menn som svarte nei.

Selv ville jeg helt klart gjort det. Hvis en dame er villig til å betale 2 mill for at jeg skulle kjørt k**** i a, så selvfølgelig så lenge min partner syns det er ok. En jobb som tar kort tid og som gir både meg og partner så mange flere muligheter. Tatt seg fri i noen mnd og bare reist f.eks - gjort livet verdt å leve i langt større grad. Selve sex'en betyr jo ingenting, mindre enn en runk. Med runk tenker man lett fantasier, mens å knulle denne, så tenker man bare på hva pengene skal brukes til.

Madammen syns det er greit, men ikke ville hun gjort det selv uansett om jeg syns det er greit. Sex syns hun er flott, men med en fremmed uten følelser for denne er "nei nei" ... Skjønner jo at det ikke gir noe, men det er jo perfekt egentlig - det er jo bare en mekanisk ting uten noe mer, som gir masse glede i ettertid. (vanlig jobb kan være kan være skikkelig ille (vask likrester f.eks), men det gjøres jo uansett og gir 0 tilbake i forhold)

Tror egentlig jeg hadde blitt litt irritert hvis hun hadde sagt nei til 2 mill.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...