Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du solgt deg for 2 millioner?

Undersøkelse  

697 stemmer

1. 1. Ville du solgt deg for 2 millioner?

• kvinne - ja
      43
    • kvinne - nei
      9
    • kvinne - vet ikke
      11
    • mann - ja
      538
    • mann - nei
      48
    • mann - vet ikke
      48

Anbefalte innlegg

Person 1: Jeg ville ikke gjort dette.

Person 2: Jo, det ville du, fordi blablabla.

TIL INFO: Dette er diskusjon som går på person framfor sak, noe som bryter med våre retningslinjer. Dette spesiellt med tanke på at de man forsøker å fortelle at tar feil rundt en personlig mening faktisk ikke ønsker dette fokuset på seg selv - og dette er en etisk problemstilling, ikke et samfunnsrelatert spørsmål eller en annen politisk diskusjon.

Anbefaler derfor at man viser hverandre litt mer respekt enn det som har vært gjort på de siste sidene. Jeg har måttet fjerne en del innlegg + kommentarer som rett og slett ikke passet inn i en slik tråd.

Send meg gjerne en PM dersom det skulle være noe, ikke diskuter dette i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Tja, med en sykdomsfri KVINNE, ikke noe analt og med kondom, kanskje. Jeg vet ikke. Vanskelig å si når jeg aldri har gjort meg en slik erfaring, regner med det kanskje gjør noe med en person psykisk.

edit: Ah fuck me, leste ikke innholdet.

Med en partner, nei. Hadde jeg sett noe i den partneren(grunnen til at man fortsatt er kjærester) hadde jeg ikke ødelagt det med å ha sex med en annen, uansett om kjæresten hadde godtatt det. Slike ting ødelegger forholdet før eller siden.

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Fordi folk liker tanken, men gjerne ikke er klar over at de kan bli missunelige. Mente forresten ikke at ALLE forhold blir ødelagt, men en god del blir det nettopp på grunn av sjalusi.

Lenke til kommentar
Slike ting ødelegger forholdet før eller siden.
Hvis du kan si det så bastant, hvorfor finnes det da så mange swingersklubber?

Fordi folk liker tanken, men gjerne ikke er klar over at de kan bli missunelige. Mente forresten ikke at ALLE forhold blir ødelagt, men en god del blir det nettopp på grunn av sjalusi.

Jeg vil si at det er en betydelig forskjell mellom swingersklubber, der jeg antar begge parter går inn for dette pga. spenningens skyld, og gjerne også betaler for dette, og et par som i utgangspunktet er motvillig, men blir lokket av pengene, og går med på avtalen. Så en del vil nok kanskje få problemer senere i forholdet som følge av dette.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok fått deng av fruen om jeg hadde takket nei til så mye penger for noen minutters "jobb". Legg et norgesflagg over hodet på vedkommende, og kjør på for fedrelandet.....

Vi er alle potensiale horer. Det er kun prisen som trengs å diskuteres.

Lenke til kommentar

Bare ved å stille deg spørsmålet? Et forhold som man er villig til å gi opp over noe så lite, synes jeg er et forhold som ikke er verdt å satse på. Men det er bare min mening. :)

Forresten, er det noen som kan finne noen historier eller artikler om lignende tilfeller fra virkeligheten? Eller generelt lesestoff som omhandler lignende problemstillinger.

Lenke til kommentar
Bare ved å stille deg spørsmålet? Et forhold som man er villig til å gi opp over noe så lite, synes jeg er et forhold som ikke er verdt å satse på. Men det er bare min mening. :)

Forresten, er det noen som kan finne noen historier eller artikler om lignende tilfeller fra virkeligheten? Eller generelt lesestoff som omhandler lignende problemstillinger.

vis typen min ville jeg skulle solgt meg selv for penger så hadde han ikke vært noe å sammle på. men gidder ikke å utdype mere rett og slett forde dette blir bare ot og personfokus :)

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Greit nok at 2 mill er mye penger, men penger er ikke -alt- heller. Jeg tviler på at jeg hadde gjort det, i så fall skulle jeg hatt flere "kriterier" (kommer ikke på et mer passende ord i farten). Altså dersom dette f.eks. hadde ført til at jeg hadde fått traumer eller lignende, så skulle jeg heller vært foruten de pengene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Traumer? det er et knull, og 2 mill er mye penger. Du er faen mej gjeldsfri på minuttet om du er rask.

Spm er vell heller hvordan dama ser ut.

Det spørs vel på hvor lenge vedkommende har tenkt å holde på, hva vedkommende vil gjøre med deg, osv. Kan være motbydelige ting. Jeg hadde ikke gjort hva som helst/latt noen gjøre hva som helst med meg for 2 mill.

Lenke til kommentar
Det spørs vel på hvor lenge vedkommende har tenkt å holde på, hva vedkommende vil gjøre med deg, osv. Kan være motbydelige ting. Jeg hadde ikke gjort hva som helst/latt noen gjøre hva som helst med meg for 2 mill.

I Russland går folk på jakt (med live ammo) på folk med skuddsikre vester på. I praksis jakter man med våpen på levende mennesker. Det er visstnok ikke mangel på "dyrebestanden" til denne leken. Alternativt har man såklart en slags variant av amerikansk fotball -- det er en ball og det er to mål, men hovedregelen er at alt, med unntak av våpenbruk, er tillatt. Og folk stiller gjerne opp. Himmel, Cecilia Brækhus er stolt av å ha tatt snarveien til Parkinsons.

Gitt de rette omstendighetene ville du ha hatt en trekant med Gro Harlem Brundtland og Eli Hagen (ikke bare du spesifikt -- alle, i grunn). Det beror kun på beløpsstørrelsen og livssituasjonen, ikke på "om" man ville ha gjort det.

Endret av zotbar1234
Lenke til kommentar
Traumer? det er et knull, og 2 mill er mye penger. Du er faen mej gjeldsfri på minuttet om du er rask.

Hest katt eller mus(hehe :p ) 2 mill, bring it on.

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet: Ja, det ville jeg gjort. Er en del penger, og såkalt "verdighet" har jeg ikke hørt om. Dessuten ville jeg fått meg et ligg, noe som er en ekstra bonus. Så kan dere pripne klovner ha dere vekk, husj med seg.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Knull er ikke bare et knull, ihvertfall ikke for meg. Det er individuelt hva folk legger i det. Jeg har ikke sex med noen jeg ikke er glad i, enkelt og greit. Og det er greit du ikke legger så mye i det som meg, men folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Diskuterte dette med noen venner og det virker som svar var veldig avhengig av kjønn, så derfor vil jeg se om dette stemmer her med undersøkelse i tillegg.

Saken: Man er i parforhold og en får tilbud om å ha en hyrdestund med en annen for 2 millioner. Renslighet og sykdomsfri en selvfølge. (kondom også) Din partner går med på det.

Hadde du valgt å tilfredsstille denne mannen/kvinnen en gang/kveld for 2 mill?

Mnei, egentlig ikke. Så lenge det er et forhold ville svaret alltid blitt nei. It's the right thing to do. Bruker ikke særlig lang tid på å tjene 2 mill. uansett, men må si det var fryktelig fristende tho :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...