Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du solgt deg for 2 millioner?

Undersøkelse  

697 stemmer

1. 1. Ville du solgt deg for 2 millioner?

• kvinne - ja
      43
    • kvinne - nei
      9
    • kvinne - vet ikke
      11
    • mann - ja
      538
    • mann - nei
      48
    • mann - vet ikke
      48

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk diskusjon som kommer opp igjen og igjen forskjellige steder. Joda, mange svarer nok "nei" hvis man spør om det, og sier det måtte være noe ekkelt, uansett hva dette var, men jeg er rimelig sikker på at hvis disse personene (meg selv inkludert) faktisk hadde fått et slikt tilbud, så hadde jeg sagt ja til nesten hva som helst. Det er jo snakk om noe sånt som 7-8 årslønner!

Lenke til kommentar

Uten tvil :)

Om det var et tiltrekkende kvinnfolk så hadde jo en eventuell pengesum bare vært en bonus :p Om jeg hadde vært i forhold så hadde jeg latt den andre parten gjøre det ja, dog det skulle da gjerne vært en mill eller to.

Hadde nok hatt sex med en mann også, men da skulle jeg selv ha hatt heftig betalt. halv mill iallefall. Muuuligens ned i 100 tusen kommer ann på hva og hvem.

Lenke til kommentar
Hva om kjæresten sa at han ville gjort det, og at han vil at du skal gjøre det, fordi 2 millioner er så mye penger, at han synes det er verdt det?

Det vet jeg han ikke synes, så det er ikke en reell problemstilling. Så lettsolgte er ingen av oss.

Akkurat som han synes modeller ikke ser bra ut? ^^,

PS: Det er ikke snakk om lettsolgte, det er snakk om utrolig mye penger.

Lenke til kommentar
Hva om kjæresten sa at han ville gjort det, og at han vil at du skal gjøre det, fordi 2 millioner er så mye penger, at han synes det er verdt det?

Det vet jeg han ikke synes, så det er ikke en reell problemstilling. Så lettsolgte er ingen av oss.

Nei faktisk ikke, men det er fordi jeg faktisk vet hva han liker, og han liker ikke tynne supermodeller - og det er helt greit for meg - jeg vet dog hva slags jenter han liker - so what? Og uansett, begge er vi prinsippfaste, vi er begge sterkt i mot utroskap, og ærlig talt - jeg synes faktisk 2 millioner er noe å juble for. Altså, det får en til å komme langt her i livet, men verken jeg eller min kjære synes penger er alt her i verden. Vi har en ypperlig tilværelse nå, selv om vi ikke er millionærer.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Nei faktisk ikke, men det er fordi jeg faktisk vet hva han liker, og han liker ikke tynne supermodeller - og det er helt greit for meg - jeg vet dog hva slags jenter han liker - so what? Og uansett, begge er vi prinsippfaste, vi er begge sterkt i mot utroskap, og ærlig talt - jeg synes faktisk 2 millioner er noe å juble for. Altså, det får en til å komme langt her i livet, men verken jeg eller min kjære synes penger er alt her i verden. Vi har en ypperlig tilværelse nå, selv om vi ikke er millionærer.

Grunnen til at jeg spurte satirisk om det med supermodeller, er fordi det er mer eller mindre et standardsvar man gir til damen sin. En sier ikke alltid sannheten rett ut, men man velger å smøre litt på den, og si det som kjæresten vil høre. Det er sannheten. De færreste mener faktisk at supermodeller bare er tynne og stygge (selv om noen få er det, men langtifra alle). Uten å kjenne kjæresten din, så vil jeg faktisk sette en finger på at han på generell basis liker modeller etc. Det er ikke sikkert dette stemmer, men det er større sannsynlighet for at det er riktig, enn at det er feil.

Det er heller ikke snakk om å være utro, det er snakk om en avtale som er godtatt av alle parter på forhånd, før noe som helst skjer.

Penger er heller ikke alt her i verden, langt i fra, men 2 millioner er så mye penger at det hadde nok blitt noe helt annet om du faktisk fikk dette tilbudet, så kan jeg garantere at selv om du hadde klart å takke nei, hadde dette vært et fryktelig vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg spurte satirisk om det med supermodeller, er fordi det er mer eller mindre et standardsvar man gir til damen sin. En sier ikke alltid sannheten rett ut, men man velger å smøre litt på den, og si det som kjæresten vil høre. Det er sannheten. De færreste mener faktisk at supermodeller bare er tynne og stygge (selv om noen få er det, men langtifra alle). Uten å kjenne kjæresten din, så vil jeg faktisk sette en finger på at han på generell basis liker modeller etc. Det er ikke sikkert dette stemmer, men det er større sannsynlighet for at det er riktig, enn at det er feil.

Det er heller ikke snakk om å være utro, det er snakk om en avtale som er godtatt av alle parter på forhånd, før noe som helst skjer.

Penger er heller ikke alt her i verden, langt i fra, men 2 millioner er så mye penger at det hadde nok blitt noe helt annet om du faktisk fikk dette tilbudet, så kan jeg garantere at selv om du hadde klart å takke nei, hadde dette vært et fryktelig vanskelig valg.

Dette er jeg fullstendig klar over, men vi har snakket åpent om hva han liker og ikke, jeg har sett bilder for å si det slik, så jeg sier det ikke fordi jeg er en naiv dame. Og han har nemlig pratet mye om dette med meg, at han synes det er så synd at 'slike som han' blir sett ned på, av den enkle grunn at han går etter damer med litt mer kjøtt på kroppen. Og uansett driter jeg i egentlig hva han liker, det spiller ingen trille, hadde han likt Angelina Jolie, så er det hans sak.

Men ingen av oss ville godkjent det på forhånd, tanken er for oss helt motbydelig. Og nei, jeg sier ikke dette fordi jeg er naiv, men fordi jeg kjenner han fra før vi ble sammen, og for å si det slik - han er en svært prinsippfast mann, det samme er jeg, det er en grunn til at vi også fant hverandre.

Hadde jeg fått det tilbudet hadde jeg sagt nei, det kan jeg si med engang. Blir kvalm bare ved tanken. Synes uansett ikke 2 mill er *så* mye å rope hurra for.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...