Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ville du solgt deg for 2 millioner?

Undersøkelse  

697 stemmer

1. 1. Ville du solgt deg for 2 millioner?

• kvinne - ja
      43
    • kvinne - nei
      9
    • kvinne - vet ikke
      11
    • mann - ja
      538
    • mann - nei
      48
    • mann - vet ikke
      48

Anbefalte innlegg

Diskuterte dette med noen venner og det virker som svar var veldig avhengig av kjønn, så derfor vil jeg se om dette stemmer her med undersøkelse i tillegg.

Saken: Man er i parforhold og en får tilbud om å ha en hyrdestund med en annen for 2 millioner. Renslighet og sykdomsfri en selvfølge. (kondom også) Din partner går med på det.

Hadde du valgt å tilfredsstille denne mannen/kvinnen en gang/kveld for 2 mill?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vist folk faktisk tar seg litt tid å tenke kor mye 2mill er. kor mange år du må jobbe for å tjene det.

så er eg sikker på at alle i verden ville gjort det.

ingen bør sette seg sjøl så høyt å si at di er verdt mer. da vil eg heller si at den personen som sier nei har ein del problemer:P

Lenke til kommentar

I pollen, svarer jeg mann fordi jeg er mann eller med en mann? :p

Og jeg hadde trolig sagt ja uansett (går ut i fra at man ikke må dele pengene om det skulle vise seg at dama ikke klarte å leve me dette alikevel? :ph34r: )

Og det spør pittelitt på damen som betalte, hu måtte sett noe lunde sjepelig ut..

Lenke til kommentar
Jeg hadde gjort det lett, og jeg hadde latt min kjære gjøre det hvis det var hun som fikk tilbudet. 2 mill er bra med penger, tror jeg hadde gjort det også helt ned til 100.000,-

Njaaa.. Kanskje. Det går jo nesten det i bare leie per år.. Synes det er på grensen. Beløpet som hadde dekket mine faste ugifter for over et år er minste pris tror jeg.

Lenke til kommentar

Sjølv om partneren din seier det er greit betyr absolutt ikkje at det faktisk er det:P

Kan ødelegge ein god del meir enn dei pengane vil gjere godt for.

Hadde gjort det om eg var singel trur eg, men så lenge ein er sammen med nokon og har jobb ser eg absolutt ikkje vitsen.

Eg hadde sannsynlegvis ikkje holdt ut med ein gutt som skrytte av pengene sine og var høgt på strå heile tida fordi han hadde pult ei anna kjerring. Det hadde forandra ein god del. But who cares, fysisk betyr det ingenting, psyken og folk sine prinsipper har alt og seie i denne saken. Så det betyr ingenting så lenge ein ikkje vil det skal bety meir.-

Lenke til kommentar

Så lenge personen jeg fikk tilbud om å ha en hydesstund med er istand til å ta stilling til om personen vil det frivillig, er jeg mer enn villig. Dette utelukker jo barn, folk med svekkete vurderingsevner, dyr, gjenstander o.l.

Jegville ha godtatt mindre sum om det var en skikkelig tiltrekkende person, og muligens krevd en høyere sum for mindre tiltrekkende personer. Men for 2 mill. hadde jeg holdt ut med de flest.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en mann hadde jeg nok ikke klart det, skjønt det er sikkert et vanskelig valg når penga ligger på bordet uansett hvor hetero man måtte være :S

Hadde jeg vært singel og det var ei dame hadde jeg gjort det for en sixpack carlsberg og 20 lucky strike :p hohohoooo

Lenke til kommentar

ville du virkelig tatt deg betalt 2 mill for å ha sex med en du er forelsket i? :p

Jeg har da stadig vekk sex med folk jeg ikke er forelsket i, og det helt gratis. Jeg mener at alle har sin pris, selv om den er veldig individuell. Mange single hadde gått til sengs for 5.000, 99% av ikke rike/kjendiser hadde gjort det for 2 mill når tilbudet først la der, selv om det er lett å være uenig i den tåkepraten vi har her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Er usikker. 2 mill er jo ganske mye penger. Om jeg skulle gjort det er jo renslighet osv. veldig viktig, men en anne ting er at jeg ville ikke sett personen verken før/mens/etter det hadde skjedd. Ville ikke visst hvem det var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...