Sleash Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Heisann, Vi er fire personar som er på utkikk etter ein ny guild med eit godt raiding miljø. Grunnen til at vi leiter etter eit nytt guild er at det nåverande guildet vårt er stuck på beasts of Northrend i ToC 25 HM, og klarer ikkje komme oss vidare pga at det er nokre folk rett og slett ikkje klarer å lære seg kva dei skal gjere. Vi er då ein frost dps DK ( har også litt tanke gear samt fullt Unholy dps gear ), ein warrior tank ( har dps gear til arms også ), ein prot paladin og ein hunter. Vi er alle sammen geara frå Ulduar 25 og ToC25 samt nokre ToC10man hm items. Erfaringsmessig har vi drept alt ingame utanom Algalon og ToC 25 man HM's. Dette inkluderer då vid raiderfaring heilt tilbake til vanilla for meg ( DKen ), og TBC for resten av gjengen. Har også hatt litt erfaring med raidleading og slikt. Det vi er på utkikk etter er eit guild som klarer å halde ein fin progresjon utan å gjere dei samme feila om igjen og om igjen utan å lære noko. Ser helst at guildet også har begynnt å komme godt igang med ToC 25 man HM's. Server er ikkje så viktig då vi kan flytte utan noko problem, men vi ser heilst at det er eit alliance guild. Håper det er nokon der ute som er på utkikk! Endret 27. september 2009 av Sleash Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 vi rekruterer , men er neppe på det nivåe dere ser etter . http://thebladeorder.com Lenke til kommentar
Sleash Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Heisann, takk for svar! Er nok desverre litt under det vi søker ja, men lykke til med rekruteringa Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei du! Jeg kan vel gå rett på sak - jeg leder en norsk alliance-guild som heter Kansas City Shuffle på The Maelstrom, og vi er stadig på utkikk etter nye norske medlemmer. Så for det første: er alle 4 norske (eller evt. svenske/danske/forstår norsk)? Deretter, hvilken aktivitet forventer dere? Vi er vel en heller softcore guild, med 2 faste raids i uken og 1-3 spontane raids utenom. Er dette noe som kan passe for dere? Hvis det ser greit ut så langt, kan jeg jo fortelle litt om progressen vår. Vi har tatt opp til og inkludert Twins på 25-man med 20 stk i raidet. Vi har clearet 10 man på normal, og også tatt beasts HM på 10 man, men har ikke forsøkt Jaraxxus HM ennå. I Ulduar (fremdeles 10 man) har vi tatt alt utenom Algalon, og har også de fleste HMs i boks der. Vi har hatt en ganske jevn progresjon, og har fått til noe nytt hver uke. Det er nok av erfarne folk i guilden - vi har blant annet en offiser som har tatt alt utenom Anub'arak 25 HM, så det som holder oss tilbake fra Anub 25/hardmodes, er stort sett mangelen på aktive folk. Vi har hatt en stødig tilstrømning og har et bredt nettverk med folk på gli, så vi regner med å komme i mål med fulle 25 mans og stødig progress der også innen kort tid. Uansett, er dette noe som kan være interessant for dere? Bare å PM'e/svare her på forumet, eller eventuelt mekke en alt på The Maelstrom og /w'e meg (Nayru) ingame hvis dere vil ha mer informasjon eller lurer på noe Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du vet du er nerd når: -Guild appen din er lengre enn jobbsøknaden din Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kan godt være, men har ofte opplevd dette, pga sykt lange templates osv, laget av guilds. Etter min erfaring har de fleste gode guilder syke application templates. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Om man stiller litt krav til søknaden, så slipper man unna de som ikke en gang gidder å bruke tid på søknaden. Trenger ikke folk som kun vil joine ett guild pga lilla items - i tillegg er det jo en fordel at alle i guildet i hovedtrekk har en felles forståelse og ett fellesmål. Trenger ikke casuals i hardcore-guilds, eller hardcore raiders i casual/social guilds. Ett PvE (Raid) guild, trenger heller ikke spillere som kun skal gå arena osv. Tar man i tillegg en prat på vedkommende på TS/VT, er i hvertfall in-game chat, finner man fort ut om vedkommende passer i guildet, og/eller om guildet passer vedkommende. Nå er jeg ikke noe offiser eller Guild Master, men som spiller setter jeg pris på å ta en prat med offiserer osv for å se at vi er "på nett" med hverandre Edit: Dette ble jo litt off-topic, for å være litt på topic, kan jeg jo nevne at Aurora Borealis (på Kul Tiras) trenger flere members, til 25-manns raid. Det er ett social/casual-guild som har som mål å raide 3 dager i uken. Etter hva jeg kan se, er vel heller ikke det høy nok standard for dere. Virker som dere ønsker dere hurtig progress og hyppigere raiding. Lykke til! Endret 1. oktober 2009 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg har lest posten deres på forumet og ønsker å ta en prat med dere. Det er mulig vi har en felles interesse her. Jeg er rekrutteringsansvarlig for Niflheim (Horde avdelingen, så det kræsjer jo litt med ønsket deres, men dere får vurdere det) og vil muligens være interessert i å tilby dere en plass i blant våre rekker. Niflheim er et guild som ble dannet i beta av vanilla, og har siden den tid vært et aktivt guild som fremdeles har flere av våre første medlemmer blant oss. For omtrent et år siden ble Niflheim delt, og det ble dannet en softcore raidkjerne bestående av de mest stabile og talentfulle medlemmene. Jeg skriver softcore fordi vi kun raider 25 manns onsdag og søndag. De fleste av oss er i alderen 20-25+ og har derfor også et aktivt RL å passe på. Ideen til guildet (som jo også andre har) er få raids, men 100% fokus når vi først raider. Av denne grunn er vi kun omtrent 30-35 spillere for å få så liten utskiftning som mulig, men dette krever også høy oppmøteprosent av raiderne. Vi ønsker å cleare alt, men ikke putte ned flere timer enn nødvendig. Dette reflekteres på spillerne våre, som alltid stiller fullbuffet, kan klassen sin perfekt og presterer å løpe unna "fire". De som ikke duger blir kastet ut. Av progress så har vi et 4% kill på ToC25 HC på beasts, og forventer naturligvis at disse slikker støvet nå førstkommende søndag. Vi har slitet litt med en eller to for mange avmeldinger i det siste, som har ført til et ikke optimalt raid. Men vi rekrutterer for øyeblikket det vi mangler, som igjen burde føre oss tilbake til like god progress som guild som raider 4+ dager. Vi vil for så vidt cleare toc10 hc på mandag. I utgangspunktet er vi på jakt etter ranged for øyeblikket, men vi er naturligvis alltid åpne for folk med hjerneaktivitet, gear og erfaring. Om dere synes dette høres interessant ut hører vi gjerne fra dere. Sjekk ut www.niflheim.no/horde Eldiena (Burning Steppes) Endret 2. oktober 2009 av Lanes Lenke til kommentar
Sleash Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Heisann, takker for alle svar! Vi har nok desverre allereie rerolla alliance på Ravencrest så er der vi er på utkikk atm ^^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sjekk ut The Hitmen på Ravencrest. http://hitmen.guildomatic.com Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 du kan joine min guild: dedmines raiders Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Klovner i kamp rekruterer stadig vekk Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du vet du er nerd når:-Guild appen din er lengre enn jobbsøknaden din en jobb søknad er kortfattet fakta, fakta fakta. Arbeidsgivere som leser den vet som oftest hvordan man skal lese en søknad og hva de ser etter. en guild søknad derimot er søknad+CV+diverse dilldall. En guild søknad bør i mine øyne ikke være kortfattet, den bør derimot være utfyllende og gi et godt bilde av deg som spiller. det tar ikke særlig mye tid å skrive en slik søknad, hvor man polerer litt på utseendet til standard søknadsskjemaet. Hvorfor skal guilds gidde å ta inn folk som ikke gidder å gjøre mer enn det absolutte minimum? Hadde det vært opp til meg så hadde slike folk fått blankt avslag hver eneste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå