thomassit0 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 lurer på om noen gleder seg til denne? jeg gjør hvertfall det... men hvis noen av dere har lasta ned gone with you, har dere ikke gjort det så gjør det nå! [kazaa] lurer på hvorfor dem ikke villle ha den med på cden den er jo skikkelig bra da! *glede seg til half life 2 også* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Håper den blir bedre enn coverarten og den nye Metallica logoen hvertfall men ja, jeg gleder meg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det sies han nye bassisten bidrar med ganske råere lydbilde enn de har hatt de siste platene. Sikkert fordi han kommer fra mere hardcore-metal band fra før. Men den nye singelen som er overalt på nettet høres James prikk lik Rob Zombie, ikke så veldig imponerende egentlig. Høres ut som en White Zombie-låt, mye diskusjon om det i metalheaven på DC Det er isåfall på høy tid at Metallica kommer seg ut av den kjedelig mid-tempo radiomusikken de har tråkla seg gjennom siden Black Album. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Det sies han nye bassisten bidrar med ganske råere lydbilde enn de har hatt de siste platene. Sikkert fordi han kommer fra mere hardcore-metal band fra før. Men den nye singelen som er overalt på nettet høres James prikk lik Rob Zombie, ikke så veldig imponerende egentlig. Høres ut som en White Zombie-låt, mye diskusjon om det i metalheaven på DC Det er isåfall på høy tid at Metallica kommer seg ut av den kjedelig mid-tempo radiomusikken de har tråkla seg gjennom siden Black Album. Det er produsenten, Bob Rock som spiller bass på det nye albumet.. Men jeg er helt enig med at Robert Trujillo, som han heter kommer til å bidra med et råere lydbilde :smile: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 har sakt det før og sier det igjen gleder meg sinnsykt til den nye plata Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 hva skjedde med bassisten fra suicidal tendencies, da? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 hva skjedde med bassisten fra suicidal tendencies, da? Robert Trujillo var visst en av de som startet opp suicidal tendencies, før han spilte for ozzy osbourne inntil nå som han gikk til metallica. slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 st anger skulle vel komme 10 juni? ihvertfall er ny logo og alt det der for å markere en ny overgang i stil. akkurat som LOAD-overgangen. den nye plata skulle visst være noe av det tungeste metallica har laget, og uten soloene osv som de er kjent for. vet ikke, du finner ihvertfall alt på www.encycmet.com der pleier jeg å se etter news. her er forøvrig coveret på st anger: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Gleder meg noe sinnsykt til det albumet! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 og det skulle følge med en dvd! uten at albumet blir dyrere! kan jo være dette bare var i US, men har lest det Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 st anger skulle vel komme 10 juni? 9. juni Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Så promo-cd'n til hele albumet igår på nettet. Det er CD'r som blir trykt med pappcover lang tid før platene slippes, og sendes til musikkblader for reviews. Gidda ikke laste ned med 56k Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Blir SKAMBRA!! Metallica rule.. Håper det stemmer at dvd`en også kommer med på salget her i Norge, en genial måte å få folk til å kjøpe skiva istedenfor å laste den ned... [venter i spenning] Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg håper den blir bra, men jeg er litt skeptisk til Metallica nå for tiden. Etter alt snakket om samarbeid med Limp Bizkit og div. Nu Metal band. Det er kanskje bare meg, men jeg liker ikke Robert Trujillo. Han virker så... ja.. ikke Metallica. Men jeg venter spenning. edit: Jeg ser de selger plata + bonusdvd'en til $13 på Amazon.com. Det er jo en brukbar pris da. Noen som har snøring på porto og slikt når man bestiller derfra? Linken for de som er interessert Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Har aldri likt Metallica noe særlig! Ser ut for at det nye albumet bare kommer til å gi meg bedre grunn til ikke å begynne å like de! Hvorfor? Fred Durst, Limp Bizkit og Linkin Park Håper for deres del at de ikke har samarbeidet med overnevnte, me n bare turnert sammen!! Får håpe på det beste Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 edit: Jeg ser de selger plata + bonusdvd'en til $13 på Amazon.com. Det er jo en brukbar pris da. Noen som har snøring på porto og slikt når man bestiller derfra? den er ganske heftig... bestilte den siste wheel of time boka - boka kosta $7.99, og sluttsummen ble $18 (+ noe)... men jeg hadde gavekort å bruke jeg... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 NiTro"]edit: Jeg ser de selger plata + bonusdvd'en til $13 på Amazon.com. Det er jo en brukbar pris da. Noen som har snøring på porto og slikt når man bestiller derfra? Linken for de som er interessert Bruk www.play.com De gir pris inkludert levering. Finfint. Bestilt flere ting derfra. http://www.playserver1.com/play247.asp?pag...CD&title=116301 St.Anger koster her 8.99pund :smile: Lenke til kommentar
puslingper Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Metallica har ikke gitt ut noe bra siden Master of Puppets . Bare sånn soft drit etter det Men dere her hadde vel ikke vokst fra Smurfehits da den kom ut Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Koster 129kr fra cdon.com og der får du også med DVD Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Men dere her hadde vel ikke vokst fra Smurfehits da den kom ut Du skal ikke undervurdere en god smurfehits plate asså. Koster 129kr fra cdon.com og der får du også med DVD Da blir det helt klart CDon på meg. Takk for opplysningen! edit: Og der var den bestillt. Hvis ikke den er bra asså.. Da skal James høre fra meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå