stonhans Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg vet at det er en egen tråd her på forumet ang. sportsfotografering. Og det er jeg glad for. Miljøet for presse/sportsfotografering er kanskje ikke i overtall her på forumet med 8-10 stykker som jeg vet har en fot innenfor det yrket eller annet. Jeg forventer ikke at det skal bli opprettet en egen stickytråd/underforum for dette, da aktiviteten kanskje ville blitt litt laber. Derfor lurer jeg på en ting: Er det noen som vet om brukergenererte forum/nettsider som dekker denne sjangeren? Takk Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Mye bra å se på nikoncafe.com, har en egen kategori for sportsfoto der. Kanskje ikke like kjekt dersom du ikke bruker Nikon. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Mye bra å se på nikoncafe.com, har en egen kategori for sportsfoto der. Kanskje ikke like kjekt dersom du ikke bruker Nikon. Jeg er canonist, ja men det jeg ser etter er tips til hvordan man kan bli en bedre fotograf innen den pressesjangeren. Derfor jeg tenkte på et spesifikt forum, som kunne hjelpe meg. NikonCafe akspeterte dessverre ikke min hotmail adresse, men jeg skal prøve igjen med en annen. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå