DonTknoW Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 hei.. jeg har en Norton internet security 2002 men jeg har et problem med det , det blokkerer mIRC kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Forsøk med en ny posting, denne gang uten store bokstaver i subject, samt en beskrivelse av problemet. Vil imidlertid tro, uten at jeg har kjørt NIS så mye, at du må gi programmet tillatelse til å slippe ut. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 NIS er kjipe greier slutta med det når jeg fant ut at man måtte oppdatere f***skapet når du skulle akkseptere http sider ikke altid like vellyka.. men til din høyre side ser du mest trolig en jortdklode dobbelt klikk på denne og accepter mirc saken men det er bare det du må gjøre akksepter at irc går ut på nettet fordi med NIS er alt stengt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Stenges pga. ufornuftig topic til de grader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg