Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hvor typisk er det ikke når du begynner og komme deg videre og du har det virkelig bra SÅ tar eksen din kontakt. Det er som de går rundt med en radar som sier nå har hun det bra, på tide og sende en melding for og ødelegge litt! Out of sight out of mind, men han må liksom få meg til å savne han ved og ta kontakt på de verste tidspunktene. Huff.. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sånn er nok livet ja.. er gutt og vet at jenter kan fint gjøre det samme! Jævla kipt! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sånn er nok livet ja.. er gutt og vet at jenter kan fint gjøre det samme! Jævla kipt! Jaja, var ikke noe angrep på gutter, for all del. Er bare sinnsykt irriterende, man kommer seg aldri heeelt videre liksom. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sånn er nok livet ja.. er gutt og vet at jenter kan fint gjøre det samme! Jævla kipt! Jaja, var ikke noe angrep på gutter, for all del. Er bare sinnsykt irriterende, man kommer seg aldri heeelt videre liksom. Skjønte det! hehe. Men tror at det er sånn at når noe ikke blir helt "tilgjengelig" lenger da er det plutselig interesangt... hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sånn er nok livet ja.. er gutt og vet at jenter kan fint gjøre det samme! Jævla kipt! Jaja, var ikke noe angrep på gutter, for all del. Er bare sinnsykt irriterende, man kommer seg aldri heeelt videre liksom. Skjønte det! hehe. Men tror at det er sånn at når noe ikke blir helt "tilgjengelig" lenger da er det plutselig interesangt... hvis du skjønner? Nettopp! Selv om han er forlovet (!) så må han liksom vite om han fortsatt har meg rundt lillefingeren, om hvordan det går med meg osv.. Jeg gjorde jo alt for han, var der uansett hva. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Minner faktisk litt om meg og min eks - bortsett fra at det er jeg som sender meldinger Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Minner faktisk litt om meg og min eks - bortsett fra at det er jeg som sender meldinger Hvorfor gjør du det? Han sender meldinger til meg kanskje hver 4 uke..noen ganger tar det lenger tid. Det siste jeg skrev til han var at jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre fordi han hadde blitt forlovet, jeg skrev han var fucka i huet osv..jeg skrev en del i raseri kan du si, var såret. Jeg tenkte han kom til og hate meg for alltid, han svarte med "greit, snakkes i et annet liv" Og natt til lørdag får jeg melding "Vil du fortsatt ikke prate med meg mer?" Hva faen..? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Minner faktisk litt om meg og min eks - bortsett fra at det er jeg som sender meldinger Hvorfor gjør du det? Han sender meldinger til meg kanskje hver 4 uke..noen ganger tar det lenger tid. Det siste jeg skrev til han var at jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre fordi han hadde blitt forlovet, jeg skrev han var fucka i huet osv..jeg skrev en del i raseri kan du si, var såret. Jeg tenkte han kom til og hate meg for alltid, han svarte med "greit, snakkes i et annet liv" Og natt til lørdag får jeg melding "Vil du fortsatt ikke prate med meg mer?" Hva faen..? Bytt telefonnummer, blokker han på facebook (nettby ... whatever), fjern deg fra 1881 sin side.. mulighetene er mange for å stenge han ute fra ditt liv. Sett bort fra at han ikke bor i samme by som deg da. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Minner faktisk litt om meg og min eks - bortsett fra at det er jeg som sender meldinger Hvorfor gjør du det? Han sender meldinger til meg kanskje hver 4 uke..noen ganger tar det lenger tid. Det siste jeg skrev til han var at jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre fordi han hadde blitt forlovet, jeg skrev han var fucka i huet osv..jeg skrev en del i raseri kan du si, var såret. Jeg tenkte han kom til og hate meg for alltid, han svarte med "greit, snakkes i et annet liv" Og natt til lørdag får jeg melding "Vil du fortsatt ikke prate med meg mer?" Hva faen..? Bytt telefonnummer, blokker han på facebook (nettby ... whatever), fjern deg fra 1881 sin side.. mulighetene er mange for å stenge han ute fra ditt liv. Sett bort fra at han ikke bor i samme by som deg da. Har slettet han fra face for lenge siden, slettet nr hans, men navnet hans kommer fortsatt opp når han sender meg meldinger..er vel fordi jeg må slette han helt fra SIM kortet.. Vi bor i samme by jo, har gått forbi han en gang etter at det ble slutt, og det er på 6 måneder. Jeg vet det er mange muligheter, jeg kan jo også la vær og svare. Men det er som han er avhengighetsskapende, eller jeg har alltid visst at jeg har vært svak for han og om han sender meg melding får jeg en trang til og sende tilbake, selv om han ikke har vært særlig snill mot meg, og han er ikke bra for meg. Men likevel!! Jeg svarte han såpass lunkent og kort da, men jeg ønsket jeg kunne gi fullstendig faen, jeg kan jo det, men han er som et jævla sugerør inn i livet mitt, han må alltid blande seg litt. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Minner faktisk litt om meg og min eks - bortsett fra at det er jeg som sender meldinger Hvorfor gjør du det? Han sender meldinger til meg kanskje hver 4 uke..noen ganger tar det lenger tid. Det siste jeg skrev til han var at jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre fordi han hadde blitt forlovet, jeg skrev han var fucka i huet osv..jeg skrev en del i raseri kan du si, var såret. Jeg tenkte han kom til og hate meg for alltid, han svarte med "greit, snakkes i et annet liv" Og natt til lørdag får jeg melding "Vil du fortsatt ikke prate med meg mer?" Hva faen..? Veldig enkelt: jeg savner henne Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg tar aldri kontakt med mine eks. Når det er slutt, så sletter jeg hu fra tlf, msn, facebook etc.Det har en grund hvorfor vi slå opp, og jeg tror ikke på at personer kan endre seg. Siste gang jeg hørte fra eksen jeg hadde før min nåværende eks, sendte meg en mld 2 månder etter vi slå opp. Hun fikk bare en "F*** You" tilbake. Jeg orker ikke det drama. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg for min del prøver det jeg kan for å fortsatt ha et godt forhold til mine exer, har ikke sansen for at man skal hate hverandre for evig og alltid. Så langt så har det da egentlig gått bra, tror jeg iallefall selv. Jeg håper iallefall at den andre parten kan si ifra på en ordentlig måte hvis de ikke vil ha kontakt noe mere, så skal jeg da respektere det. Og nei, det er for det meste jeg som har blitt dumpet, klart, det svir en stund, men sånt går over, like greit å komme seg videre på livets vei, forhåpentligvis uten et hatpoeng på bankboka. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det kan hende han fortsetter å ta kontakt nettopp fordi han ikke vil miste deg helt fra livet sitt. Det er nok ikke for å være jævlig, eller for å rote med hodet ditt. MEN det eneste som funker for å bli kvitt det, er total ignorering. Når du svarer på meldingene hans, uansett hvor korte svarene er, vil han tyde det som at du har en liten interesse av å holde kontakten. Hadde det vært helt uaktuelt hadde du jo ikke svart han i det hele tatt. Så skal du bli kvitt dette, må du ta deg selv i nakken og hindre deg selv fra å svare han når det tikker inn meldinger. Han vil ta hintet etter hvert. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oppgitt_* Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er som om hver gang han tar kontakt så får jeg en liten bekreftelse, som jeg føler jeg trenger men som egentlig bare gjør meg mer vondt. Jeg klarer ikke og la vær og svare, jeg tenker at hvis jeg svarer kaldt eller kort så er det bedre, selv om jeg vet jeg burde la vær. Det har alltid vært sånn med han og etterpå så sitter jeg og lurer på om han savner meg. Det suger, for jeg har det myyye bedre når jeg ikke har konktakt med han. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Tråden stenges da trådstarter ikke oppfyller kravene til gjesteposting. Gjesteposting skal brukes i tilfeller der innleggene er av alvorlig/sensitiv art. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres. Tilbakemeldinger på moderering tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg