Gå til innhold

Anbefalte skoler i oslo?

Zlatan92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oslo Syd Trafikkskole, Holmlia Senter

Meget dyktige og gode lærere, konkurransedyktige priser, nydelige BMW'er, I tillegg tilbyr de alt det du trenger for å ta lappen. Navnet Oslo Syd trafikkskole står veldig høyt hos vegvesenet på Østlandet og er veldig respektert. Plasseringen er også smart, ikke langt unna store landeveier og ikke langt unna byen, så du slipper å betale for en ekstra time bare for å komme seg til de egnede veiene. Langkjøringen går forøvrig til Sverige, så du har mulighet til å dra på harrytur mens du tar lappen!

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har nå tenkt å ta lappen, og det jeg lurer på om noen her fra Oslo kunne anbefalt meg trafikkskoler? Har hørt om en del, men vanskelig å vite hva som er best, billigst osv.

ville anbefalt deg sinsen traffikskole :) en drittkul UNG kar som aldri blir sur på deg :p mange kjørerlærere begynner å skrike osv om du som nybegynner kveler motoren.

sinsen traffikskole har konkurransedyktige priser, god service, nye biler. både automat og manuell. også er de plassert på sinsen som er ca 15 min med t bane fra jernbanetorget (ganske sentralt)

lykke til :)

Lenke til kommentar
Automat gir?

Må man ikke kjøre med manuelt gir på kjøretimene og oppkjøringen?

Å neida, du kan jo ta lappen med automat gir også, da kjører du kun automat bil og gir oppkjøring på automat bil. man da kommer det til å stå på førerkortet ditt at du kun har lov til å kjøre automat bil og ikke manuell bil.

tar du dermed lappen på manuell bil, kan du kjøre begge deler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...