sinus' Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Hei! Først, jeg vet det er et eget rekrutteringsforum, men siden det er nesten dødt, håpet jeg på at jeg skulle slippe unna med en frekkis her. Vi har akkurat startet opp Field Trip, som er et helnorsk guild på Azjol-Nerub (Alliance). Vi har planer om å drive med 10-manns raiding på høyt nivå! Starcaller er i siktet. Foreløpige mål: Vi jobber med de to siste achievementene på Glory of ulduar raider, Firefighter og Yogg 1, + Algalon Og vi jobber med å cleare ToC10 heroic Vi raider hovedsaklig søndag / mandag 19-23, og clearer Ony/toc25 hver torsdag kl 20-21 ca, sammen med noen andre nordmenn på servern. Vi er en hyggelig gjeng, de fleste av oss er i midten av tjueårene, så vi foretrekker at du er over 18. Vi er på jakt etter godt gearede og erfarne wow-spillere. Vi tar gjerne imot cross-realm og cross-faction applications! Akkurat nå er vi 7-8 aktive raidere, men da alle har jobber hender det ofte at vi må ta med noen fra friends-list. Vi søker derfor etter noen til å fylle ut rekkene. Du bør helst kunne fylle flere roller, enten med dual-specc, men også gjerne ha flere godt gearede alts. Akkurat nå ønske vi oss 1 tank, 1-2 healere og 1-2 dps for å få en mer stabil raiding-gjeng. Vi har hatt litt problemer med å fylle raidene i det siste, pga noe frafall, og siden vi bare er 11-12 til sammen er vi ganske sårbare for slikt.. Vi håper dette kan være av interesse! Det vi tilbyr er hvertfall Godt miljø Raiding på høyt nivå! En norsk guild Subsidierte enchants Subsidierte consumables (mat og av og til flasks) Logg gjerne på en kveld på Azjol-Nerub og slå av en prat med meg (Eldwar), Vahibri eller Zobar. Mer info og søkandsskjema finner du på www.field-trip.net Takk for oppmerksomheten! Endret 21. oktober 2009 av sinus' Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Kan nevne at vi nå har tatt Northrend Beasts på Heroic 10, og at vi fra og med denne uke kommer til å bruke torsdagsraidet fra 20-23 sammen med et annet norsk guild for å cleare ToC25 og Ony25 hver uke, kun for å få litt bedre gear. Som sagt har vi ikke noen spesielle classes vi ser etter, men en feral druid som kan tanke og dpse, ev DK tank/dps, en lock og en healing prest eller druid hadde ikke vært å forakte. Endret 1. oktober 2009 av sinus' Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Vi ønsker oss 2-3 nye spillere: 1 healer 1 tank (helst ikke warrior) +1 hvasomhelst (random som de kaller det). Felles for alle er at de bør ha gear godt nok til ToC10 Heroic. Også en stor fordel om man har bra gear til offspecc, og dermed kan fylle flere roller. Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi ønsker oss nye spillere. Alle roller ønskes. Vi tar inn 4-5 stk. -Eldwar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå