birdy113 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hei jeg driver Gaming og er avhengi av stabilt nett somm ikke faller ut eller er ustabilt. Jeg har canal digital igjennom kabel tv og det lagger på cod4 av og til faller jeg helt ut i 10 sek så kommer det tilbake jeg har klaget til canal digital men dem sier linjen er OK dem ser ingen problemer. da må det vere ruteren min jeg kjører trådløst og har ikke mulighet til og kjøre med kabel igjennom huset da blir min mor sur så jeg er ute etter en Trådløs Gaming Ruter finnes det?? jeg har nå http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360029 linksys WRT54G2. hva skel jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Den du linker til er ikke helt topp. Vil heller anbefale denne. Eventuelt så kan homeplug via stømnettet være mere stabilt Forøvrig ville jeg sjekket hva som er problemet før jeg kjøpte noe utstyr. Det lønner seg med å starte med en test av forbindelsen mot routeren. Dette kan du gjøre ved å pinge routeren. Gå i kommandovindu (Start, kjør..., CMD <enter>). Da får du opp et sort vindu hvor du skriver: ipconfig <enter>. Se etter ipadressen til standard gateway. Denne kan typisk være 192.168.1.1. e.l. Skriv så: ping 192.168.1.1 -t og la den kjøre noen minutter. Se om du får noen store avvik. Normalt bør du ligge jevnt mellom 1-10ms. Hvilket operativsystem har du? XP, Vista, Win7? Hva slags trådløsrouter og PC/nettverkskort? Endret 27. september 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har vista nå men oppgraderer til win 7 om noen dager Realtek 8185 Extensible 802.11b/g Wireless Device Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 http://www.fixya.com/support/t280451-realt...a_keeps_loosing Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Har Stasjonær pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå