BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er opera teit eller? Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder f.eks. I IE var det bare å holde nede mushjulet og holde til siden, funker dårlig i Opera. Må ned på scrollelinja og dra på den. Urk! Må jeg laste inn ikke-xp driverne til musa eller noe? Har MS 3.0 Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 FFS, Opera er best! i 7.0 versjonen (dvs. 7.11 som er nyeste) så støtter den PHP mye bedre enn Mozilla, vet ikke om det kan fikses med en addon da.. Lenke til kommentar
styggen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 FFS, Opera er best! i 7.0 versjonen (dvs. 7.11 som er nyeste) så støtter den PHP mye bedre enn Mozilla, vet ikke om det kan fikses med en addon da.. Tx3, her uttaler du deg på sviktende grunnlag. Browsere støtter ikke PHP, de _ser_ aldri PHP engang, da PHP er et server-side script-språk. I lys av slik inkompetanse har nok ikke dine øvrige uttalelser noe særlig tyngde ... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Er opera teit eller?Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder f.eks. I IE var det bare å holde nede mushjulet og holde til siden, funker dårlig i Opera. Må ned på scrollelinja og dra på den. Urk! Må jeg laste inn ikke-xp driverne til musa eller noe? Har MS 3.0 Det har noe med driverene dine å gjøre... Uansett så får du bruk for den en gang i halvåret... så hvem fan bryr seg egentlig? Du kan like godt bruke zoom funksjonen. IE resizer bilder hvis de er for store for siden.. er ikke det TEIT så vet fan ikke jeg. I tillegg så popper det jo fram sånn ekkel utskrifts ting når du har musen oppå bildet. Ikke grenser for tåpelige irriternde funksjoner. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Nei, den går under, vet ikke bedre (vet ikke at det finnes noe bedre) eller hvis man vet, så går den under gidder ikke. nei, sukkerklumpen.. det går under 'er fornøyd med en browser som viser websider, punktum.'. jeg vet at det finnes både opera og mozilla/firebird i tillegg. jeg liker dem rett og slett ikke.. det har ingenting med å gidde å gjøre. SELVFØLGELIG finnes det unntak, men jeg snakket her om folk flest. Dessuten går du under "vant med IE" . Uansett så finnes det ALLTID folk som er fornøyd med dårligere alternativer, og er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er opera teit eller?Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder f.eks. I IE var det bare å holde nede mushjulet og holde til siden, funker dårlig i Opera. Må ned på scrollelinja og dra på den. Urk! Må jeg laste inn ikke-xp driverne til musa eller noe? Har MS 3.0 Det har noe med driverene dine å gjøre... Uansett så får du bruk for den en gang i halvåret... så hvem fan bryr seg egentlig? Du kan like godt bruke zoom funksjonen. IE resizer bilder hvis de er for store for siden.. er ikke det TEIT så vet fan ikke jeg. I tillegg så popper det jo fram sånn ekkel utskrifts ting når du har musen oppå bildet. Ikke grenser for tåpelige irriternde funksjoner. LOL på tide å sjekke innstillingene på IE før du uttaler deg kanskje? Det der kan enkelt slås av. Uansett, driverne virka bra nok til IE til å scrolle bilder med mushjulet, og store bilder dukker opp rett som det er, for å ikke snakke om her på forumet. Internet Explorer: 1 Opera: 0 Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 IE resizer bilder hvis de er for store for siden.. er ikke det TEIT så vet fan ikke jeg. I tillegg så popper det jo fram sånn ekkel utskrifts ting når du har musen oppå bildet. Ikke grenser for tåpelige irriternde funksjoner. Begge disse kan skrues av i menyen, men du har ihvertfall muligheten til å ha det slik hvis du vil - jeg foretrekker at superdigre bilder resizes ihvertfall istedet for at jeg må scrolle meg rundt. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor beveger .gif filene seg 40 ganger saktere enn i IE? mulig å skru opp farta her eller?!?!? hehe.. jeg skal whine på opera til alt er perfekt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 lagde du denne selv? denne var konge Nei eg fant den faktisk på en blog. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder Du benytter piltastene og ønsker du å se hele bildet samtidig kan du zoome med + og - Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 FFS, Opera er best! i 7.0 versjonen (dvs. 7.11 som er nyeste) så støtter den PHP mye bedre enn Mozilla, vet ikke om det kan fikses med en addon da.. Tx3, her uttaler du deg på sviktende grunnlag. Browsere støtter ikke PHP, de _ser_ aldri PHP engang, da PHP er et server-side script-språk. I lys av slik inkompetanse har nok ikke dine øvrige uttalelser noe særlig tyngde ... Må si meg enig i det... Egentlig tror eg at Opera 7 og Gecko/Mozilla er ganske like. Det er nok mest smak og behag. Prøv begge før du velger. Folk må slutte å utale seg om ting de ikke har prøvd. Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder Du benytter piltastene og ønsker du å se hele bildet samtidig kan du zoome med + og - Du scrolle fint med scrolle hjulet i opera. Dessuten så støtter den og Back/Forward knappene Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder Du benytter piltastene og ønsker du å se hele bildet samtidig kan du zoome med + og - blææhh mer tungvint enn for Harrison Ford i blade runner da!! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor beveger .gif filene seg 40 ganger saktere enn i IE?mulig å skru opp farta her eller?!?!? hehe.. jeg skal whine på opera til alt er perfekt. ikke røyk pot. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor beveger .gif filene seg 40 ganger saktere enn i IE?mulig å skru opp farta her eller?!?!? hehe.. jeg skal whine på opera til alt er perfekt. Fordi øynene din har låg refresh rate :wink: Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 bah, snakker ikke om PHP snakker seff om CSS, men fant ut at nyeste v. av Mozilla støtter dette fint fint.. btw: Høres veeeeeldig ut som om mange her uttaler seg uten å ha prøvd både Opera og Mozilla.. men jeg liker Opera best, passer mine behov Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 .. men jeg liker Opera best, passer mine behov Sånn skal man tenke! Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 snakker seff om CSS, men fant ut at nyeste v. av Mozilla støtter dette fint fint.. Nå har CSS-støtten i Mozilla hele veien vært mer "korrekt" og oppdatert enn støtten i Opera (som har hatt sine småfeil). Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor beveger .gif filene seg 40 ganger saktere enn i IE?mulig å skru opp farta her eller?!?!? hehe.. jeg skal whine på opera til alt er perfekt. Sikkert fordi de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Er opera teit eller?Hvordan skal man scrolle til siden på nettsider med store bilder f.eks. I IE var det bare å holde nede mushjulet og holde til siden, funker dårlig i Opera. Må ned på scrollelinja og dra på den. Urk! Må jeg laste inn ikke-xp driverne til musa eller noe? Har MS 3.0 Det har noe med driverene dine å gjøre... Uansett så får du bruk for den en gang i halvåret... så hvem fan bryr seg egentlig? Du kan like godt bruke zoom funksjonen. IE resizer bilder hvis de er for store for siden.. er ikke det TEIT så vet fan ikke jeg. I tillegg så popper det jo fram sånn ekkel utskrifts ting når du har musen oppå bildet. Ikke grenser for tåpelige irriternde funksjoner. LOL på tide å sjekke innstillingene på IE før du uttaler deg kanskje? Det der kan enkelt slås av. Uansett, driverne virka bra nok til IE til å scrolle bilder med mushjulet, og store bilder dukker opp rett som det er, for å ikke snakke om her på forumet. Internet Explorer: 1 Opera: 0 Helt greit at det går an å skru av, bare synes det er en plagsom funksjon. Tenkte på bilder som vises for seg selv som ikke er på en side. Men poenget mitt var vel egentlig at det finnes alternativer til de løsningene i Opera som fungerer mycket bra. Dessuten.. hvis du absolutt vil scrolle sidelengs kan du vel ha en mus med to hjul (jeg har btw. aldri hatt behov for det). Dessuten fåkke jeg til å scrolle sidelegs PS. Jeg holder meg unna å diskutere Mozilla fordi jeg har ikke prøvd det på årtusner Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor beveger .gif filene seg 40 ganger saktere enn i IE?mulig å skru opp farta her eller?!?!? hehe.. jeg skal whine på opera til alt er perfekt. ikke røyk pot. hmm.. nå beveger de seg plutselig med riktig fart igjen gitt.. hersens gress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå