Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) mange som spør meg om når det er for sent å bestille russeklær, men jeg husker ikke fra da jeg bestilte i fjor. så vet dere det? edit: det er ikke så snedig, men tror ikke spørsmålet fortjener en egen tråd. tenker ikke bare på om det skal være billig, men også om det er en siste frist for å bestille. Endret 27. september 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Snedig? Om man skulle ha det billig var fristen egentlig på fredag, men fra både Russeservice og Russedress har den blitt flyttet. Tror siste dagen er idag eller i morgen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ikke snedig! Mulig dette spørsmålet ikke fortjener en egen tråd, men snodige spørsmål-tråden fortjener i hvert fall ikke spamming med ikke-snodige spørsmål. Spørsmålet flyttes derfor hit. Reaksjoner på modereringen kan tas på PM til meg. Lenke til kommentar
Erlend Adolfsen Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 ja nei e nu 11 år for sein men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå