Dr3as Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har et problem med siden min. www.dr3as.net Problemet synes ikke nå fordi jeg ungår det, men siden jeg skal gjøre noen små forandringer så må jeg få rettet på dette. Vis jeg har så mye tekst eller for mye bilder i "main" ruten så blir ruten større, dvs at den blir høyere og mellomrommet øverst og nederst forsvinner noen som har no tips? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 har nå gjort at feilen blir vist så det er enklere å se. når man kommer rett inn på siden så ser man det, derimot når du trykker på noe på siden så forsvinner feilen Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 legg til f.eks padding: 5px; under .menutd i css fila Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 nå jeg skal rope at du er en engel?? hehe.. noen måte å få scroll der da? vist det står mere enn det er plass til. Lenke til kommentar
dms Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 http://www.w3schools.com/css/tryit.asp?fil...trycss_overflow EDIT: Veldig off topic, men jeg fikk øye på Ragnhild blant folka i galleriet. Morsomt, for jeg er ganske god venn av søsteren hennes Astrid. Small world I guess... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå