Sigurdl Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Har ein Ipod Touch 2g som volum knapp ned ikkje virkar på, den er kjøpt hos Komplett og eg lurar på korleis ein reklamerer på noko som er kjøpt på nette???? Ja, eg har snakt med kundeservice via mail men følte ikkje eg fekk eit godt nok svar der, vonar at nokon her kan hjelpe Mvh Sigurd Lende Endret 27. september 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...amp;topic=step3 les litt her. Endret 27. september 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...amp;topic=step3 les litt her. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...pic=retur-apple Skal eg då kontakte Apple for så og få vite at eg skal sende Ipoden inn? Korleis eg skal sende inn osv. Eller skal eg kontakte InfoCare?? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du kan, om du vil, kreve at Komplett skal ta seg av returen. Men det er ikke sikkert at det er det som er best for deg, in the end. Apples egen service suger i alle fall balle. Er bla.a derfor HiFi-klubben sluttet å selge ipod. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Du kan, om du vil, kreve at Komplett skal ta seg av returen. Men det er ikke sikkert at det er det som er best for deg, in the end. Apples egen service suger i alle fall balle. Er bla.a derfor HiFi-klubben sluttet å selge ipod. Okay, takk skal du ha, trur eg ved det fyrste berre sender han inn til komplett så¨får eg sjå korleis dei handterer det. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg hadde en 6GB iPod mini som sluttet å lade, for et par år siden. Den var litt over to år gammel og kjøpt hos Komplett. Jeg reklamerte på den på vanlig måte til Komplett og sendte den inn, og bare noe noen dager senere fikk jeg tilsendt en 8GB nano av nyeste type. Så send den inn til Komplett og håp på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå