Gå til innhold

Bildekritikk av mine bilder

Aakkenbom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, på det første bildet synes jeg komposisjonen ble litt feil, midtstilt motiv kan være greit i noen tilfeller, men jeg syns huset skulle ha vært plassert i ett av hjørnet. Også syns jeg det ble litt for mye blått på bildet, og himmelen fikk et preg av en grønn tone. Noe som kan ha vært motsatt ^^ så bare med noen små justeringer så kunne dette bildet blitt er veldig fint bilde, skal ikke så mye til ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar,bildet er tatt gjennom vinduet ifra et tog i fart,syns jeg egentlig var ganske heldig med dette,originalen er tatt i sort hvit gjennom en innstilling på kamera mitt.

Er veldig vanskelig og fotografere gjennom et vindu,så alt i alt syntes jeg det var et bra bildet.

Liker meldingene jeg får av dere,takk for tips Niidas!

Her er orginalen :

post-189721-1254082696_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Takk for svar,bildet er tatt gjennom vinduet ifra et tog i fart,syns jeg egentlig var ganske heldig med dette,originalen er tatt i sort hvit gjennom en innstilling på kamera mitt.

Er veldig vanskelig og fotografere gjennom et vindu,så alt i alt syntes jeg det var et bra bildet.

Liker meldingene jeg får av dere,takk for tips Niidas!

Her er orginalen :

Ingen årsak ^^

Syns også du var veldig heldig med bildet, med tanke på at du satt i et tog. Glemte å gi kritikk/ros til det andre bildet av toget, kan jo gjøre det nå :)

Jeg synes dette var et toppers bilde :thumbup: god komposisjon og den røde fargen bryter den blå tonen og skaper en kontrast sammen med de mørke partiene, noe jeg liker.

Lenke til kommentar

fargespillet i den røde togvognen, at du har et spekter fra mørkt rødt til lysere rødt synes jeg er bra. ellers synes jeg det ble litt trangt. om nå det er bra eller dårlig er jeg ikke sikker på, men heller mot dårlig.

synes ikke at et tog i fart rettferdiggjør mangler ved bildet. du kunne da saktens ha anstrengt deg litt og dratt ut til fots eller med bil i norges land og knipset gamle hus ved sjøen hvis det var det det var snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...