Robocoop Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Synes det ble i meste laget med alt dette tullet. Alt jeg vil er å skyte über-nazister. Men nå er jeg bare kommet til jernballene som skytes ut fra veggen........ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Uten å ha spilt det så synes jeg det virker litt for paranormalt for min del. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Soldater gjenoppstår i "Midtown" når man reiser mellom øst og vest - delen, eller lukker spillet og kommer tilbake. Meget irriterende, men det blir jo mye skyting da.........? Eg likar......... Lenke til kommentar
RyanLennox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er vel et spørsmål om smak og behag. Jeg liker egentlig ikke WW2 spill, men spiller Wolfenstein på grunn av det paranormale. Det finnes jo en drøss WW2-spill om man ikke liker de okkulte elementene Kjempegøy å utforske bruk av "veil". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Var interessert i dette en stund, men bare til jeg hørte man hopper inn og ut av dimensjoner som man vil, har bullet time og fuglene vet hva. Greit det er morsomt å skyte nazi-zombier, men det får da være grenser. Endret 28. september 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg var også skeptisk i begynnelsen, å syntes det paranormale så ut til å ta helt av, men jeg spilte videre og angrer ikke. Storkoste meg etterhvert. Spesielt på bondegården der jeg lå høyt oppe med sniper-riflen og plukket nazier, før jeg gikk ned i loven og fant det gigantiske underjords-anlegget. Synes spillet fortjener en 4'er i terningkast på single-player delen. Multiplayer har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spillet blir desverre veldig monotont, kjappt! Det burde har vært mer fokus på karakterutvikling og oppdragløsning, dvs at man har kunnet hatt flere muligheter til å løse et oppdrag alla Deus Ex. Noen av våpnene føltes også helt håpløse med mindre man fikset litt på dem som for eksempel panzershreken. Syntes at de siste nivåene var helt grufulle i min mening. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Dette spiller tar serien (som det egentlig kun kan kalles nå) back to basics. Litt av poenget med Wolfenstein universet er at det er WWII i en alternativ setting. Denne settingen er paranormal. Om spillet ikke var paranormalt så ville det ikke vært Wolfenstein. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Joda, Wolfenstein skal være litt paranormalt, men må nesten si at spillet knapt fortjener en 5/10 i mine øyne. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 selvsagt er det paranormalt, men det bør ikke bli for overdrevent. Dessuten mener jeg vi ikke hadde paranormale evner i de tidligere spillene? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Altså, Wolfenstein-serien har jo alltid vært paranormal, så jeg skjønner ikke at det skulle komme som et sjokk på noen. I Spear of Destiny slåss man mot en dødsengel, i Wolfenstein 3D slåss man mot en cyber-Hitler og andre rariteter. I return to castle Wolfenstein er det mye okkulte greier. Det er jo det som ER Wolfenstein! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Før sloss vi mot nazier samt en og annen overnaturlige greie. Denne gangen sloss vi mot overnaturlige greier samt en og annen nazi. Det er en viss forskjell der. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 nytt wolfenstein eller forsettelse på det gratis nettspillet, ikke hørt om paranormalt wolfestein spill. fortell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå