Ingalill Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe motor og clutch til Tempo Panter 1973-1974? De trenger ikke å være helt nye:) Takk for svar:) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ebay.co.uk er et godt sted å starte. Evt Ebay.com - mange som selger mye motorsykkeldeler! Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Ebay.co.uk er et godt sted å starte. Evt Ebay.com - mange som selger mye motorsykkeldeler! Det var desverre ikke noe dær Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) www.kjell-berg.no har mye til Tempo Endret 30. september 2009 av nordfonn Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 www.kjell-berg.no har mye til Tempo Har sett dær, men det er litt dyrt... Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har sett dær, men det er litt dyrt... Jepp, men det er dyrt når det er veteransykkel.. Sånn er det bare Med mindre du finner noe brukt som kan fungere. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 har du sjekket med Helst Jonas? tempoklubb på sørlandet Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 har du sjekket med Helst Jonas? tempoklubb på sørlandet Nei, men jeg skal se hva jeg finner Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Har sett dær, men det er litt dyrt... Jepp, men det er dyrt når det er veteransykkel.. Sånn er det bare Med mindre du finner noe brukt som kan fungere. Ja, tenkte helst på en brukt sach motor Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Sjekket på mopedportalen? Evt. mc-deler.no Lenke til kommentar
mopedmekk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe motor og clutch til Tempo Panter 1973-1974?De trenger ikke å være helt nye:) Takk for svar:) Hva slags årsmodell er panteren din? AKFX eller BKFX motor? Kan sikkert skaffe deg motor, siden jeg driver mye med tempo. Eller jeg kan også overhale motoren din for deg. Det pleier ikke å lønne seg å kjøpe ny motor, da du skjelden finner en som er i bedre stand enn den du har. Endret 15. oktober 2009 av mopedmekk Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Norsk Tempokubb kan nok sikkert være rett plass å lete! Fint å se at det er flere her som har Tempo som hobby! Jeg sitter selv med en Corvette 380 og en Transport 125 (dette er av de med tre hjul og en grønn varekasse bak!) Lenke til kommentar
mopedmekk Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Transport ja. Av tempo så har jeg taifun og corvette 300. Hender du kan komme over noen annonser på tempoklubben ja. Men er mye dyrt og dårlig det, så ikke kjøp hva som helst. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Transporten skal se noen lunde slik ut: Slik så den ut i sommer, før jeg begynte å gjøre noe: Akkurat nå ligger denne i deler og venter på penger sånn at noe blir gjort Og her er corvetta: Lenke til kommentar
mopedmekk Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hehe. morsomt prosjekt det der. Noe i samme stil som taifunen min det. Ble også beskrevet av noen som en hærpa banan-moped:P Slik står den nå. Håper ikke trådstarter har noe i mot at jeg legger ut bildene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå