Raines Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg ville ikke gått for et 4890, du bør heller gå for Nvidia med CUDA når du har en såpass svak prosessor. Eller har ATI en erstatning til CUDA nå til dags? jeg har jo nettopp kjøpt skjermkortet . Eneste jeg bryr meg om nå er å få det til å funke... 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Beklager leste ikke mer enn førstepost. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vurderer å kjøpe dette kortet selv, kan du ta bilde av der strømmen skal inn så jeg er sikker på at PSU-en min har nok strøm/ledninger. Lenke til kommentar
Raines Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Vurderer å kjøpe dette kortet selv, kan du ta bilde av der strømmen skal inn så jeg er sikker på at PSU-en min har nok strøm/ledninger. har dessverre ikke muligheter for å ta bilde akkurat nå, men du trenger en 6-pins og en 8-pins ledning tydeligvis. ------------------------------------------------------------------------------------------ Nå har jeg funnet en perfekt ledning for skjermkortet, men den er sefølgelig koblet til en ATX (??) på hovedkortet. kan vel ikke bare ta den vekk fra hovedkortet?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nei, det kan du absolutt ikke gjøre. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Det skal være med en overgang fra en eller annen ledning til 6/8 pins, er det ikke det? Tilleggsutstyr inkludert 2 x Molex til PCIe-strømadapter Endret 9. oktober 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kan ikke noen bare lage en tegning i paint som forklare dette er ekstremt forvirret nå. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Google PCI-E 6 pin og PCI-E 8 pin så får du høyoppløselige bilder av hvordan kablene skal se ut. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Her er en fin oversikt over kablene: http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1 Lenke til kommentar
Raines Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 jeg brukte de medfølgende kablene og koblet til psu'en. Det ble en stor tjukk bunt med kabel, som jeg aldri trodde skulle funke. Men da jeg startet opp pc'en funka det som bare det. har akkurat nå fått installert driverne og lurer på om det er nødvendig å slette de gamle driverne til det gamle kortet? er det vits? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja. Avinstaller gamle drivere Lenke til kommentar
Raines Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Ja. Avinstaller gamle drivere done! . avinstallerte nvidia drivers. mener det ikke er flere drivere til det gamle kortet.?? eller? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nei, det skulle det ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå