Andzel Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Beklager veit ikke hvor denne tråden passer best og derfor setter jeg den her. Så flytt den vist den ikke passer her. Tenkte jeg skulle kjøpe noen spill ifra Ebay og Amazon ettersom det er billigere og de har eldre spill som er vanskelig å få tak i Norge. Men hvordan får jeg satt penger på PAypal og hvordan funker Ebay og Amazon? Er det trygt osv får man det man kjøper? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Når du oppretter konto hos PayPal så registrerer du et eller flere kreditkort som belastes ved bruk. Amazon er en vanlig nettbutikk. Vær obs på at de ofte ikke sender enkelte varer til Norge da mange leverandører ikke tillater parallel eksport. Dette løser man fra USA ved å opprette egen postadresse hos f.eks www.jetcarrier.com slik at varene sendes dit. På eBay er det svært mange seriøse selgere og noen få skurker. Dette er ikke noe problem hvis man sjekker ut selgers rating og tidligere tilbakemeldinger. Har handlet der nærmere 100 ganger de senere årene og hittil ikke tapt en krone på uærlige selgere. Endret 27. september 2009 av froggyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå