Gå til innhold

Gratulerer databutikken.com

Anbefalte innlegg

Normal returhantering efter vi har fått pakken är 20-30 dagar.  

Med vänlig hälsning

Kundtjänsten

datorbutiken.com

Jaja, jeg kommer iallefall ikke til å handle her mer, det her virker ikke seriøst i det heletatt. Jeg er foresten på rundt 20 dager av denne perioden da de fikk inn pakken 30. april etter 14 dagers rot i oslo.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håndteringstid

Så lang tid tar et returoppdrag normalt

Normal håndteringstid på retur er ca 1,5-2 uker.

Fant denne på sidene til Databutikken, enten ble jeg løyet for over, eller så trenger disse folka å skjerpe seg eller i hvertfall ha riktig info på sidene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fy katta.. at den shappa der holder skjønner ikke jeg.. er jo bare bullshit hele greia.. Får i mail på torsdag at varen er pakket og klart til sending.. dager går.. sender så på mandag en mail og spør om status.. da sier dem at varen ikke er på lager.. og jeg venter enda..

*EDIT* Noen litt mindre koselige ord som er blitt byttet ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så er det da slik at hvis dere hadde giddet å lese webshopguiden til hw.no så står det temmelig klart hvor seriøs databutikken.com er..

Lenke til kommentar
så er det da slik at hvis dere hadde giddet å lese webshopguiden til hw.no så står det temmelig klart hvor seriøs databutikken.com er..

Før jul var fakisk butikken ganske høyt oppe, den hadde ikke slike problemer da, jeg hadde nemlig sjekket...

Hadde du lest alle erfaringene fra før jul kansje hadde du sett hvorfor jeg valgte dem, for av dem hadde jeg fått en klar følelse av at de var til å stole på. Men jeg tok grundig feil.

Lenke til kommentar

Når dere begynner å finser på vareutvalget de har så har det vært en stor negativ utvikling de siste 12mnd.

For meg virker det som om de ikke har kapasitet til å følge utviklingen i markedet.

Dette kan skyldes økonomi.

Jeg fraråder ingen å handle der, men jeg har forandret mening om dette firma og kommer ikke til å handle der nå.

De har sikker problemer på mange områder -- dvs at de detter sikker av lasset meget raskt.

John Kr

Lenke til kommentar

nettopp bestilt volcano 11 derfra, får håpe den ikke ødelegges da (hvis det er mulig) :p

Mener å huske at reparasjoner/behandling av varer som tar mer enn 10 dager påtar seg ansvaret å stå for en erstatning i mellomtiden... Sikkert mulig jeg roter, vet ikke om dette bare er i Norge...

--alexio

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg finner det meget rart at databutikken.com har hatt gode review fra andre personer i perioden før jul, jeg var selv inne å kikket igjennom div sider når jeg skulle ha ny pc en stund før jul, da ble jeg obs på databutikken og holdt meg derfor unna.

kan legge inn litt snikreklame samtidig, valget endte på mpx.no og det har jeg aldri angret på

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
nettopp bestilt volcano 11 derfra, får håpe den ikke ødelegges da (hvis det er mulig) :p

Mener å huske at reparasjoner/behandling av varer som tar mer enn 10 dager påtar seg ansvaret å stå for en erstatning i mellomtiden... Sikkert mulig jeg roter, vet ikke om dette bare er i Norge...

--alexio

man har mange forskjellige rettigheter som kjøper, men ta det helt med ro, for databutikken gir blanke F i dem :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...