MemorX Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Normal returhantering efter vi har fått pakken är 20-30 dagar. Med vänlig hälsning Kundtjänsten datorbutiken.com Jaja, jeg kommer iallefall ikke til å handle her mer, det her virker ikke seriøst i det heletatt. Jeg er foresten på rundt 20 dager av denne perioden da de fikk inn pakken 30. april etter 14 dagers rot i oslo..... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har også dårlig erfaring med returbehandlingen til databutikken og har derfor sluttet å handle der. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har også dårlige erfaringer. Ventet i over 2 mnd. på en retur av en Twinmos 512mb brikke. Måtte true med forliksrådet, først da kom pengene. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Håndteringstid Så lang tid tar et returoppdrag normalt Normal håndteringstid på retur er ca 1,5-2 uker. Fant denne på sidene til Databutikken, enten ble jeg løyet for over, eller så trenger disse folka å skjerpe seg eller i hvertfall ha riktig info på sidene. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 DATABUTIKKEN SUGER.... har du problem er det like megen sjans at få god behandling som en gatemarked i Algeir. Simon Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Fy katta.. at den shappa der holder skjønner ikke jeg.. er jo bare bullshit hele greia.. Får i mail på torsdag at varen er pakket og klart til sending.. dager går.. sender så på mandag en mail og spør om status.. da sier dem at varen ikke er på lager.. og jeg venter enda.. *EDIT* Noen litt mindre koselige ord som er blitt byttet ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 så er det da slik at hvis dere hadde giddet å lese webshopguiden til hw.no så står det temmelig klart hvor seriøs databutikken.com er.. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 så er det da slik at hvis dere hadde giddet å lese webshopguiden til hw.no så står det temmelig klart hvor seriøs databutikken.com er.. Før jul var fakisk butikken ganske høyt oppe, den hadde ikke slike problemer da, jeg hadde nemlig sjekket... Hadde du lest alle erfaringene fra før jul kansje hadde du sett hvorfor jeg valgte dem, for av dem hadde jeg fått en klar følelse av at de var til å stole på. Men jeg tok grundig feil. Lenke til kommentar
milamber Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 20-30 dager :o ROFLMAO, Det er jo bare å le av At de i det hele tatt har kunder er utrolig, men sånn kan det gå. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Når dere begynner å finser på vareutvalget de har så har det vært en stor negativ utvikling de siste 12mnd. For meg virker det som om de ikke har kapasitet til å følge utviklingen i markedet. Dette kan skyldes økonomi. Jeg fraråder ingen å handle der, men jeg har forandret mening om dette firma og kommer ikke til å handle der nå. De har sikker problemer på mange områder -- dvs at de detter sikker av lasset meget raskt. John Kr Lenke til kommentar
alexio Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nettopp bestilt volcano 11 derfra, får håpe den ikke ødelegges da (hvis det er mulig) Mener å huske at reparasjoner/behandling av varer som tar mer enn 10 dager påtar seg ansvaret å stå for en erstatning i mellomtiden... Sikkert mulig jeg roter, vet ikke om dette bare er i Norge... --alexio Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jeg finner det meget rart at databutikken.com har hatt gode review fra andre personer i perioden før jul, jeg var selv inne å kikket igjennom div sider når jeg skulle ha ny pc en stund før jul, da ble jeg obs på databutikken og holdt meg derfor unna. kan legge inn litt snikreklame samtidig, valget endte på mpx.no og det har jeg aldri angret på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 nettopp bestilt volcano 11 derfra, får håpe den ikke ødelegges da (hvis det er mulig) Mener å huske at reparasjoner/behandling av varer som tar mer enn 10 dager påtar seg ansvaret å stå for en erstatning i mellomtiden... Sikkert mulig jeg roter, vet ikke om dette bare er i Norge... --alexio man har mange forskjellige rettigheter som kjøper, men ta det helt med ro, for databutikken gir blanke F i dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå