themaceman Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det mulig å nekte en person å ta kontakt med meg, via både telefon og ansikt til ansikt, selv om det ikke er fare for fysisk mishandling fra noen parter? Om det er, koster det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Hva er grunnen? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det mulig å nekte en person å ta kontakt med meg, via både telefon og ansikt til ansikt, selv om det ikke er fare for fysisk mishandling fra noen parter? Om det er, koster det? Telenor har en tjeneste der du kan avvise SMS fra utvalgte nr (og vanlige anrop). For å hindre en person å ta fysisk kontakt må du vel ha en rettslig kjennelse vil jeg tro. Eller leie deg en livvakt... (=dyrt). Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Rettslig kjennelse var vel det jeg siktet til. Så dette er bare mulig for å ta fysisk kontakt? Hvis man vil vise at man mener alvor er det jo dette som gjelder, uansett om det er over telefon eller fysisk. Er mest av nysgjerrighet jeg spør . Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) i dette tilfelle er det vel besøksforbud som er den rettslige kjennelsen. besøksforbud gjør at en ikke skal besøke eller ta direkte kontakt med noen på noe som helst vis. edit: det nærmeste jeg fant i farten hos Telenor var mobbefilteret deres men de har sikkert en lignende tjeneste som kan brukes i dette tilfelle. Endret 28. september 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Takk ilpostino . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå