OsramU Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Ganske enkelt spørsmål, og sikkert til hjelp for mange som skal handle spill, inkludert meg selv. Hvor handler du dine spill, og hvorfor? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Kjøper som oftest gjennom Steam. Men pleier å kjøpe fra Gamezone og absoluttspill som butikker. Rett og slett for de jeg er meget fornøyd med leveringstiden og kundestøtten Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Handler mine spill på butikker som elkjøp, playcom, platekompaniet osv. Hvis jeg da har fått et skadet spill, så er det bare å dra tilbake til butikken igjen og vise hva som er galt i stedet for å ha det der stresset med å sende e-mail og ringe til folk pga. du hadde problemer med spill du bestilte på nettet. EDIT: Kjøper også spill på Steam da. Siden der pleier det ikke være noe tull. Endret 27. september 2009 av LightSphere Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gamestop, det tar 5 min å gå, så da driter jeg i om jeg bruker noen skarve kroner mer Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 ThePirateBay Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 atriC. da handler du ikke. da tar du. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Play, stort sett. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Gamezone, Zailor, Play og enkelte butikker i byen. Her varierer det litt, men Gamestop er en butikk som jeg bruker mest. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg handler jo etter jeg har lastet ned :!: Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 (endret) Play.com,hmv.com,thehut.com osv når jeg skal handle konsoll spill Steam når jeg handler pc spill. Hvis det er noen konsoll spill jeg må ha kjapt og er villig til å blad opp 4-500kr for, så tar jeg det på elkjøp,spaceworld eller gamestop..ettersom hvem som er billigst. Endret 28. september 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 På jobb siden at jeg jobber i elektrobutikk. Ellers handler jeg mye på spiderman fordi jeg har brukt den kjeden i 14 år. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Steam, Direct2Drive, Gamersgate, Atari webshoppen... Med andre ord, alt digitalt! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Handler stort sett spill på play, cdon, gamezone etc. Alt etter hva som er billigst. Innimellom kan jeg finne på å kjøpe på Elkjøp også, da de kan ha gode tilbud. Steam bruker jeg så sjeldent som mulig, grunnet håpløst bredbånd som maxer på 220 kb/s.. ._. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Steam, Direct2Drive, Gamersgate, play.com Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Play, gamezone, cdon.no, absoluttspill.no, for Xbox'en. Sjekker som regel tilbudene og ser om det er noe der som jeg vil ha. Har begynt å få sansen for games on demand via xboxen, det er noe dyrere, men man slipper å legge i dvd-plata for hvert spill For pc hender det seg at jeg benytter meg av steam. Skjeldent fenomen for tiden. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har bare ett lite spørsmål: Ser at flere her inne handler fra Play.com, Havner spillet i postkassen da eller må man hente det på postkontoret? Er det moms på spillene, eller er de momsfrie som bøker? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Spillet havner i postkassa dersom det ikke kommer i en diger boks. Spill momses om de har en verdi på 200+ NOK. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 CDON, Gamezone og rett og slett dem som har gode tilbud på spill jeg vil ha. Lenke til kommentar
olav-siggen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hvor er det man kan få kjøpt billige Xbox 360? Er det fremdeles noen bytteordning på Gamstop hvor man kan få xbox for en PS2 og litt mellomlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå