Gå til innhold

Planlegging av tur til Alaska.

Aleks

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg syns dere burde ta mange "overlevelsesturer" i villmarka i nærheten av der dere bor først. Hvis man har lite erfaring med dette (som jeg og har) og er altfor ivrig for å dra rett ut i hardcore villmark kan det fort gå galt, for det er seriøse greier og man kan faktisk miste livet om man gjør noe galt så man må ha tunga rett i munnen når man vandrer ute i skogen. Turer i villmarka med fokus på å overleve er ganske gøy selvom det ikke er i Alaska eller Canada.

Se mye på Bear Grylls og Lars Monsen og test ut overlevelsesteknikkene (primarily Bear Grylls). Med det her får dere sikkert mye erfaring som dere virkelig kan trenge hvis det blir tur til utlandet. :thumbup:

Jeg var selv på en tur ut i skogen med en kompis. Var langt ifra hardcore, vi hadde med oss masse mat og drikke og vi prøvde å fiske fisk fra kano. Turen gikk egentlig dårlig (ganske kjedelig, lite action), men det var likevel artig. Vi må nesten ut i naturen en gang til og gjøre det hele litt mer hardcore og filme det, så det skal bli skikkelig artig! Nå som snøen er borte i tillegg og det begynner å bli varmere i lufta kan vi sikkert få til noe ganske kult. Vi kan f.eks ditche telt og lage en gapahuk eller noe slikt. Stedet jeg tenker på er bare 1 mil unna der jeg bor, men det ser likevel ut som at det er langt oppe på fjellet. :thumbup:

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Akkurat nå er det en periode da det er veldig fuktig overalt så det er ikke så veldig spessielt å være ute.
Så under turen til Alaska skal dere søke tilflukt innendørs hver gang det blir litt fuktig? I så fall tror jeg ikke dere helt har skjønt hva overlevelsestur er...
Lenke til kommentar
Akkurat nå er det en periode da det er veldig fuktig overalt så det er ikke så veldig spessielt å være ute.
Så under turen til Alaska skal dere søke tilflukt innendørs hver gang det blir litt fuktig? I så fall tror jeg ikke dere helt har skjønt hva overlevelsestur er...

Ligger noe i det du sier ja. Men i tillegg så er jeg midt i en periode med veldig mye lekser og slikt, da må jeg nesten nedprioitere slike ting..

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...